GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

what's going on in my head?

2007-07-28 | 11:12:50 | Egocentrerat&Vardagligt

För tredje natten i rad drömmer jag skitkonstigt..inte direkta mardrömmar..inte vad jag kallar mardrömmar i alla fall även om det mycket väl låter mardrömslikt när jag beskriver det hela...
Natten Onsdag - torsdag drömde jag dels att min bror gifte sig. Fast det var inte med en hans flickvän utan en annan tjej som mitt under vigselakten började bete sig som en gris och kasta chips på prästen...
Efter vigseln blev min egen pojkvän Stefan - galen och jagade mig för att han ville ha ihjäl mig..?
Dock hade han så dålig kondition så han orkade inte springa..så jag pustade ut...men från ingenstans kom han löpandes igen..Det var mycket svårt att ha en romantisk stämning där i hotellsängen på torsdagsmorgonen efter det...

Natten Torsdag - Fredag drömde jag att jag och Stefan var i ett "framtida" väldigt mörkt Göteborg där det blev ett hiskligt blixt- och åskväder...ja blixtarna och ljudet påminde om det i " Världarnas Krig " med Tom Cruise. Blixtarna jagade oss och var skitstora.

Natten till idag så drömde jag att jag typ var en deckare, spökjagare/spökfångare..Någon med magiska krafter och synsk förmåha. Som var jagad av de onda, försökte rädda borttappade själar..och mycket mer..det var folkfeststämning runtikring mig...

Sådana där drömmar där man bara känner sig helkonstig av när man vaknar...

Jaja.
Lördag förmiddag, slutet av juli (hjälp!) och åter i Tidaholm..ett blåsigt halvt om halvt regnigt sådant...och jag längtar redan tillbaka till Stockholm..atmosfären, affärerna, gatorna, utbudet....Islatten från Espresso House..

146310-1969
146310-1970
146310-1971
Lite Pics i från Stockholm..känner att jag fortfarande är en "svartvit" människa och fotograf vad gäller bilder ( och många gånger känslor..)..tycker det är snyggast...fast ännu läckrare nu när man med Photoshop fortfarande kan behålla en del färgklickar här och var.
Kommentera 13 st

Kommentarer
Tova
2007-07-28 - 11:20:43

jag drömmer också massa drömmar nuförtiden..eller typ omständiga drömmar som gör mej sjukt stressad. det är jobbigt på nått sätt.
Ja! Nu kan man kolla in din blogg jämt igen..alltid trevligt :)
kram!!

Alexandra
2007-07-28 - 11:31:56

De senaste har jag också drömt skitkonstigt :( först drömde jag att jag träffade rammstein (mina favoriter) på en båt. hängde med dom hela kvällen men sedan utnyttjade de mig bara :( haha. och natten efter det drömde jag att min pojkvän var otrogen med min kompis .. :P

Kajan
2007-07-28 - 11:36:15

Jag behöver en tjejs åsikt om en sak.
Det är så att jag skriver en liten "skola" om hur tjejer fungerar och hur man behandlar / bemöter dem för att de ska bli attraherade av en.
Du kan väl lämna en kommentar ur en tjejs perspektiv om det jag skriver stämmer eller inte.

leopardia
2007-07-28 - 11:43:30

den sista bilden är ju grymt härligt med röda strumpbyxor i bakgrunden. aow.

Mrs Harajuku
2007-07-28 - 11:46:41

Älskar Phoso-shoppade foton, kommer definitivt att behandla bröllopsbilderna så! Gillade gula nageln och latten, coolt med kontrasterna!
Du var jättefin på de första bilderna!!!
Kramar!

Jojjo
2007-07-28 - 11:49:17

jag tog ett piller när jag behövde lugna ner mig...då sov jag pissdåligt och drömde flera mardrömmar på en och samma nat...kom int ihåg vad pillrerna hette... men de är naturgrejj..tror dem fanns på apotetket eller hälsoteket... :)
vad tycker du om min spontana morgonshopping?? =)
kramar!

Sandra
2007-07-28 - 13:44:42

skumma drömmar..:)

Yolla
2007-07-28 - 13:49:08

Riktigt fina bilder, och det där med en tjeje som betedde sej som en grid fick mej att gapskratta några minuter :)

Malin
2007-07-28 - 13:59:01

Har priset jag skickade kommit fram till dig? Det som du vann på Molly's Grove alltså. Det är en vecka sen jag skickade det, hoppas inte posten slarvat bort det! Ha en fin lördag / Miss Pantson

Mathilda
2007-07-28 - 14:15:17

Haha, mina drömmar består mest av att jag ramlar ner i stora svarta hål, och att jag sedan hamnar på golvet bredvid hissen på Åhlens.. ;)

Emah
2007-07-28 - 14:27:46

Hej!
Din blogg är verkligen kul att läsa, försöker hålla mig "aktiv" och läsa ofta!
Du kan gärna kolla in min om du vill :)
http://newvintage.blogg.se
//Emah

Maria
2007-07-28 - 14:41:40

gillar den sista bilden!

Caroline
2007-07-28 - 15:12:48

jätte jätte fina bilder :)
bra det där med photoshop, önskar att jag hade.
drömmar lät faktist mardrömsliknade heha
krams :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: