GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the moment I wake up...

2007-07-22 | 09:53:51 | Foto/Fotografering

I comb my hair and put on some make up...

..eller näe.. Idag när jag vaknade, vilket var tidigt för att vara ledig semesterdag+söndag+dagen efter jag mått illa+att jag verkar ha sömnproblem överlag just nu...
Så gick jag upp men tog inte på mig smink eller kammade håret..nej jag skurade ur kylskåpet och slängde det mesta i det.
Gamla marmeladburkar, ruttna gurkor, ihopskrumpna avocados - ja jag har tidigare nämnt mitt problem med viljan att vara nyttig och äta masor av avocados och köper hem nätpåsar innehållandes avocados men jag glömmer nästan maniskt av dom helt och hållet och får alltid kasta dom...trots att jag tycker det är oMEGAgott (hihi) .
Jag slängde en hel del och skrubbade med diskmedel, trasa och köksrent och diskade ur alla fack och lådor...bara för att eliminera chansen att mina illamåendeattacker då och då det senaste skulle kunna bero på nåt äckligt ur kylen som sprider gaser och gröna gifter.

Men men..nu ska jag dricka lite nyttigt och fräscht te...hmm rött, grönt eller svart?
..så här fina var mina och stefans tekoppar ihop på det B'nB vi bodde på...skulle nog vilja ha sådana där muggar av genomskinligt glas...Så snyggt ju!

146310-1937
Kommentera 5 st

Kommentarer
Ella
2007-07-22 - 10:54:34

Godmorgon! Har länkat till dig idag. Hoppas du får en bra dag! /Ella

Kitty
2007-07-22 - 11:11:18

Jätte snygga koppar! Skönt att rensa och slänga en massa...

Sanna
2007-07-22 - 13:57:38

Svar: ja min söndag har vart fin, inte hänt speciellt mycket. Men man måste ju ha en vilodag i veckan också. Hur har din söndag varit? Sånna där koppar skulle jag gärna ha i köksskåpet hemma. Hur snygga som helst ju :) Kramar

Sassy
2007-07-22 - 13:58:49

Känner igen det där med kylen. Ibland får jag för mig att jag måste äta betydligt mer frukt och grönt, så jag köper hem, lägger det i kylen...och glömmer bort det! Det är alltid så. Suck...
kram

Yolla
2007-07-22 - 17:03:05

Fin fint :) Och tack :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: