GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

radio blaha blaha

2007-07-06 | 08:34:23 | Foto/Fotografering

Gått tidiga morgonpromenaden idag..och det är SOL!!! Det är varmt och det är sol och det är sommar och svett och flugor!! Woohooo!!
Ska ta en dusch strax och sen ska jag och Karin gå och göra vår SATC-thing, nämligen frukostbuffén på Julius..Mumma!!
Älskar frukost,..och buffé..

..ett kollage av några av mina frukostar..
146310-1828


eller chokladmuffinsen är ingen frukost...fast det vore inte fel med en sån idag säger min premenstruella mage.

Jag lyssnade på P3 i mobilen medan jag gick promenaden..Jag lyssnar inte så ofta på radio, men det har varit en tradition med att göra det på somrarna när jag sommarjobbat på fabrik. Denna sommar sommarjobbar jag ju inte på fabrik utan är egen företagare och således kan jag ju välja musik fritt på stereon här hemma istället för radions bestämda låtslistor.
Men så denna mogon bestämde jag mig alltså för radion och kanalen P3..och det lät precis som förra sommaren.

En låt med en tjej som ska gå upp i falsett var och varannan mening och låta gnälligare än en katt som fåt torskben i halsen.
En r'nb-aktig låt där tjejen porrigt stönar sig igenom texten.
En raplåt där killen stönar än mer än tjejen i r'nb-låten
En tjejgrupp som ska låta total ointressanta och " I couldn't care less"..
En humoristisk sommarlåt med halvfräcka snuskiga rim
Och så en popgrupp med killar som ska låta som att hela världen är ett lidande.

Ojoj! Nu plingade det i telefonen - hoppas det är Karin som vaknat!!
Kommentera 10 st

Kommentarer
Frida
2007-07-06 - 09:20:48

mumma säger jag, och muffinsarna, ser mktmktmkt godaaaaa ut.

Sassy
2007-07-06 - 10:01:11

Vilka fina och lyxiga frukostar! Annat än min vanliga gröt och en kopp kaffe...

donnasandra
2007-07-06 - 10:29:08

Mysigt med frukostbuffé!!

jessica
2007-07-06 - 10:53:54

ja, det är sant. jag vill sola lite på balkongen nu. mengud. vilka muffins. smarrsmarr!! :) jäääkligt snygg "teckning" du gjort också ^^

Marlene
2007-07-06 - 11:04:07

Det blev ingen smarrig burgare och inte lär det bli nån av de där goda frukostarna heller. Vatten och Finnkrisp väntar (för jag har inte orkat handla under nån av mina 4 lediga dagar). ;)
Kram

ERICA
2007-07-06 - 11:48:35

gud vilken häärlig bild!

Tessan
2007-07-06 - 12:18:27

Lovely frukost! Jag åt en i stil med chokladmuffinsen...min kladdiga chokladkaka haha
Är storimpad av att du gör nåt åt din talang! Jag har också lite projekt på g...men you know, allt måste ju få ta sin tid;)
Har några kusiner i Tidaholm faktiskt, så vem vet, kanske har du stött på nån av dom på ica;)

T
2007-07-06 - 12:28:06

Men! Nu måste jag ju gå och baka muffins! ;)

Maja
2007-07-06 - 20:54:27

Lyxfrukost ska intas bärandes röda lackskor! :) Så det så!

Goranlilly
2009-03-19 - 13:05:57

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: