GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I am gonna give you a lick with my razor tongue

2007-07-03 | 19:43:30 | Foto/Fotografering

Det blev fullkornspasta penne med Blå Bands Vegetariska färssås till lunch/middag..strödde på lite riven ost dessutom..Mummigt var det!



146310-1809
Trots ihärdigt spöregn så är balkongen faktiskt ganska så torr, så jag satt längst in på den ett slag och målade lite akvareller under eftermiddagen.
Sen kom mamma förbi och vi gick Ringleden runt med paraplyer i ena handen och efter ett stopp i kiosken, varsin glass i de andra händerna..Jag tog en strut med en kula Vanilj/Choklad Light. Den var ännu godare än lunchen..
Jag slickade till på glassen så hårt en gång att den nästan trillade av struten - ett stort jack genom glassen blev det och jag fick genast den kassa låtradenstruttentruddelutten  " I'm gonna give you a lick with my razor tongue" på hjärnan.

Nu är jag hemma igen - uppenbarligen, och har tagit en varm dusch, ty mina fötter simmade mot slutet av promenaden , fritt inuti de dyblöta skorna.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Natta
2007-07-03 - 19:55:31

tackar :D jag har bestämt mig för att köpa den även om jag inte riktigt har så mkt pengar :D
okej. jag har kollat och älskade två armband. den ena ligger under rubriken "sommarkollektionen" och den andra under "nytt smycke och kunde inte låta bli". Hur mycket vill du ha för dem? :) KRAM!

Anna L
2007-07-03 - 19:57:40

mmmm mumms vilken tallrik. Gumman förstår dig verkligen. Förstår det inte e kul. Jag lovar dig jag har samma problem när det gäller byxor att passa i midjan utan att man har blåmärken eft knappen :( ...töntigt att säga jag vet MEN JAG TYCKER ATT DU ÄR FIN SOM DU ÄR....just so you know my love....en stor puss på kinden din-Miss brown

Anna L
2007-07-03 - 19:58:32

OCH det är inget fel på dig....haj haj

Carolita
2007-07-03 - 20:16:47

Gottigt såg det där ut speciellt med glass till efterrätt.
Kör en ganska så enkel linsgryta med linser, lite fullkornsris, lök, kalkonchorizo. Yummie!

Sassy
2007-07-03 - 20:36:43

Nu blev jag sugen på glass, men jag tar nog och proppar i mig lite rostad majs till "Morden i Midsomer" istället :)
Tack söta du för kommentaren på min blogg!
kram

elin
2007-07-03 - 20:47:31

svar:jag håller med helt och hållet. jag skulle vilja vara världsbäst på att sy och göra det varje dag! hehe tack, jag tycker inte den är så speciell, men tack ännu en gång :D

amanda
2007-07-03 - 20:54:08

hej
svar: oj det märks verkligen att du brukar göra det . Vad grymt att fota så mycket varje dag . det är jätte kul det tycker jag med
kram

Malin
2007-07-04 - 00:04:09

gott med pasta:D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: