GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Citrus Fresh

2007-07-24 | 13:49:09 | Foto/Fotografering

Håller på och pillar med ett annonsjobb och sippar på te.
Kul så där med lite oväntade jobbförfrågningar och än roligare när det faktiskt är lite bråttom och panik och man själv är " den enda som kan lösa det"..Man känner sig behövd och viktig på ett sätt då som i sin tur är viktigt för att stärka sin självkänsla.

Har dessutom varit duktig med motionerandet dag.. Tog en morgonpromenad i morses innan frukost då jag vaknade tidigt och sen gick jag en långpromenad med mamma.
Vattenmelonsfrukost och en Naturdiet med kanelsmak nu till lunch...och så nyttigt te med Citron/Ingefärasmak som är bra för magen och matsmältningen...
Och efter att jag såg de fina citronerna på en bakgård i Simrishamn har jag varit extra sugen på just te med citron i..
Dock ser inte alla citroner lika gult fräscha ut i Icas grönsaksdisk, som de på trädet/busken (?) i Skåne...
Men ack så gott..

146310-1953

Back to lemon..ehh work..
Kommentera 9 st

Kommentarer
Tove
2007-07-24 - 14:09:37

tack så mycket!:)
åhh det vattnas i munnen när jag ser citronbilderna hihi..:P
kram

Nora
2007-07-24 - 14:18:42

Haha, kanske det, det var inget jag tänkte på ;) Tack detsamma! :)

Marlene
2007-07-24 - 14:34:40

Svar: Tack så jätte mycket för kommentaren! Även om jag inte bloggat nått de senaste dagarna så har jag kikat in här flera gånger om dan. :) Nu har jag tagit mig i kragen och uppdaterat bloggen igen. Hoppas allt är bra med dig! Kram!

Kitty
2007-07-24 - 14:39:07

Hoppas att annonsjobbet går bra! Jag dricker också te, fast med persika, mums så gott!

Lottis
2007-07-24 - 14:41:55

Åh, kul med lite jobb. Själv sitter jag här och funderar på vad jag ska äta. Sambon åkte iväg med sin far för en stund sen, och jag går här och plockar och pillar... Tänkte åka iväg och handla lite bilgodis till imorron, känner att det kommer att behövas. Kanske ska göra det och se om de har nåt smarrigt att äta där, eller kanske ge mig lite inspiration... Lycka till med jobbet :-) Kram på dig!

Emma
2007-07-24 - 14:48:46

Jag vill också ha mitt egna citronträd :)

agnes
2007-07-24 - 15:43:14

Vilka Jättefiina bilder!
Citroner ät såå fina, men det är svårt att äta dem, eller det tycker i alla fall jaag : )Haha,
Suuuurtt!
Hoppas allt det där med jobbet går jättebra!
Ha de Bäst!
Puss&kraam : )

Tova
2007-07-24 - 15:50:42

va äre för annonsjobb? spännande!!

Ejjm
2007-07-24 - 20:32:47

Åh vad gott med te med citron i.. Vad länge sen. Det ska jag nog bannemig göra nu :) Läskande..
Vad är det för jobb?
Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: