GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vägval vid vårdcentral

2007-01-15 | 15:05:42 | Vardag

till vänster: MVC
till höger: Psyk.Mottagning.

jag svängde av till vänster, men för ett ögonblick tänkte jag att det kanske var till höger jag borde gå...

...men näe, åt höger går jag inte.

Ahh, härligt varm om hela kroppen efter en stund i solariet. Jag luktar svett och en gnutta stekos efter att jag lagade till pepparbiff till Stefan på lunchen. Själv är jag konstigt nog fortfarande ganska mätt efter morgonens smoothie, men ska strax ta mig en Kaffemedvarmmjölkochkanel samt en Atkins Decadence bar. They are so tasty =)

En timmes rask promenad hann jag med på förmiddagen och så har jag varit på MVC och fått recept på en ny omgång p-piller. Jag fortsätter med den sort jag haft i ett år nu. Orkar inte mixtra mer. Lika bra att inse att jag är ganska så labil i psyket samt lider av svåra pmsbesvär. Så då är dte lika bra att köra på de piller som i alla fall jag känt mig minst svullen utav.

Tvättid har jag också och Oh My God vad det är tråkigt...men tur för jag lyckades nyss spilla gammalt kaffe på min - naturligtvis rena VITA topp...jag glömmer alltid bort var dag att jag inte ska ha vitt på mig. Det funkar inte.

Sen ska jag träffa mamma och min bror utanför blomsteraffären halv fem. Ska bestämma blommor till en krans och text på ett band som ska vara från oss till begravningen på fredag.
Usch, det känns så...så konstigt alltihop. Fel. Ont. Varför?

146310-552Men nu - LATTETAJM!

























Kommentera 11 st

Kommentarer
anna
2007-01-15 - 15:50:35

tack så mycket!! :)

Liv
2007-01-15 - 16:09:21

Jobbigt med begravningar :-/ Till min gammelfarmor skrev vi 'På återseende'

Anonym
2007-01-15 - 17:11:46

häftiga färg ögon du har på din profilbild. den lyser faktiskt. snyggt.

Anna
2007-01-15 - 17:57:30

Anna: Det var så liete så - hoppas du har fått en massa fint. kram

Liv: Ja..har inte varit på så många, som tur är...3 stycken..

shelia: Oj, tack, vilken komplim,ang =) Jag har typ isblå färg på ögonen, men vissa dagar berpoende på väder o vind o sol så är de nästan smaragdgröna.

SweetCatwalkCity
2007-01-15 - 18:28:13

Vad snygg din blogg är tjejen! :))
Gott det såg ut med latte ;)

SweetCatwalkCity
2007-01-15 - 18:29:29

Och ja förstår att de e jobbigt..stackars :(

Liv
2007-01-15 - 19:05:08

Jag har kommit lindrigt undan och har varit på en... *peppar peppar....*

pernilla
2007-01-15 - 19:15:32

gott med latte :)

Anna
2007-01-15 - 19:40:21

SweetCatwalkCity: Åhh tack! Va kul att du tycker det =) Mmm latten var god..både den jag drack idag och den på bilden som jag drack för några månader sedan hihi.

Liv: En är väl alltid en för mycket...*kram*

Pernilla: Japp mumsigt så in i !

Johanna
2007-01-15 - 21:00:23

Är de någon nära som har gått bort? Vad blev de för val på era blommor? Lite nyfiken bara =)
Hoppas allt är bra. kram

Anna
2007-01-15 - 22:26:52

Johanna; en av min brors bästa vänner..och även min vän..
blir någon lite stående bukett med tulpaner, kvistar och kanske nån lilja..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: