GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Utmaningen - vilken är bästa sexställningen?

2007-01-06 | 01:23:23 |

Fick utmaning tidigare idag (igår)  av http://sexbehov.blogg.se/ att utse bästa/hetaste ställningen 2007.

Jag kan inte säga att jag har någon favorit ty ombyte förnöjer, rutin kan vara skönt och tryggt,men samtidigt lite tråkigt  testa är roligt och bör göras, men i egen takt, hårt som mjukt oh yeah... Dock så känns det som det är mycket prestige i samhället i stort att ha gjort det med så många som möjligt, på så många platser som möjligt i så många olika ställningar som går och lite till med så många annorlunda hjälpmedel man kan bära med sig i jakten på multipla samspelta orgasmer för båda parter samtidigt som kärleken visst ska få plats och spelrum också.
Så min lilla korta motivering blev ett slag för just den ratade, vanliga missionären:

"Då vill jag nog utnämna just "missionären" till hetast för 2007: En comeback för något som ratats och bytts ut mot en "Slickalitedär -sugalitehär-vänduppröven-körinden-vändapåsig-69:ansvängen-hopplahoppridalitegranna-voffvoffdoingitdoggystyle-nafsoch krafs-nurivs-vi lite-menvadviängör-såfårvintegöramissionären!"-ställningen."



Kommentera 14 st

Kommentarer
Jeanette
2007-01-06 - 02:05:36

Det var faktiskt inatt, Zsa zsa zsu-avsnittet. Eller.. Igårnatt var det. =) Det är underbart i alla fall. Man kan direkt relaterade till det.
Exakt så där kvinnligt alla karlar tycker och tror att vi är, relaterar våra liv till en tvserie. =)

Jeanette
2007-01-06 - 02:06:16

Oj.. Missade adressen.. Som sagt, trött. =)

Anna
2007-01-06 - 02:07:41

men! Det ska kommas ihåg att SATC inte bara är en tv-serie - det är verkligheten, en bibel, en sanning, en lärobok, en vän och en kärlek.

Anonym
2007-01-06 - 09:19:23

haha får nog utse din ställning till vinnare det var det längsta namn på sexställning någonsin hoppas den tar lika lång tid att genomföra som att läsa haha

Ija
2007-01-06 - 10:01:31

Jo det var jag- Ija, som kommenterat angående fotona och jag menar alla bilderna i din blogg.

Jeanette
2007-01-06 - 11:10:17

True true true.. Hur man Inte kan ta åt sig av allt som säga är ett mysterium för mig. Och till alla dessa karlar som säger att de inte förstår sig på oss har jag bestämt mig för att köpa en box till. Tror det kommer lösa allt. Ja, hell, why not, SATC kommer en dag betyda worldpeace. I know it in my heart.

Anna
2007-01-06 - 11:34:31

Ohhh! Vann jag! Yes! trodde aldrig att jag skulle vinna en sexrelaterad tävling, haha =)

Anna
2007-01-06 - 11:35:23

Ija: Ok, tja förutom de flesta rena "produktbilder med vit bakgrund" så är alal foton mina egna.
:)

Anna
2007-01-06 - 11:37:18

Jeanette: För att killar allt som omftast är av den uppfattningen att denna serie är mansfientlig bara för att kvinnorna sätter sig själva i första rummet och inte tar emot någon skit - detta är män inte vana vid och blir räädda oh så rädda. De har inte kontroll över det och vet inte hur de ska hantera om deras flickvänner också "börjar bli så där..."
Vad de missar är att serien i grund och botten handlar om stark vänskap 4 kvinnor emellan och livet självt.

Jeanette
2007-01-06 - 11:46:52

Kan inte göra annat än att hålla med. Om jag hittar en kille som kan inse detta och faktiskt uppskatta SATC (fast på ett icke allt för överdrivet sätt), han ska jag hålla fast vid. =)

Anna
2007-01-06 - 12:01:27

Jeanette: Min pojkvän tycker att serien är kass och svär och gör sig löjlig över den så fort den är på...men jag har ändå fått box 5 och 6 av honom i present under våra tre år tillsammans.

...dessutom, så fort han säger sådana där saker eller så så känner jag att jag har rätt att shoppa nåt, haha.

Johanna
2007-01-06 - 14:38:20

Haha!!! håller helt med om ditt val och motivering!

leopardia
2007-01-07 - 11:21:11

hehe ;)

Abdulvanja
2010-02-15 - 10:33:21

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: