GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Topshop och patricia field - me likey!

2007-01-23 | 08:10:55 | shopping, provrummet & cravings

146310-686
Dagens önskeoutfit är en blandning av älskade Topshop och med smycken från Patricia Fields hemsida www.patriciafield.com som ju var geniet bakom alla snygga outfits i Sex and the city - mycket rolig hemsida hon har måste jag säga....glömde ta med den på min "Shoppingguide" för några inlägg sedan
http://pyttis.blogg.se/2007/january/bloggarens-guide-till-shoppinggalaxen-en-miniguide.html

Nu ska jag snart halka iväg i snön till skolan. Vid lunch kommer pappa och hämtar mig - vi två och min käre lille storebror ska luncha tillsammans ty det är pappas födelsedag! Har beställt en nalle som kommer med posten idag till honom i present www.nallebudet.se .

Och sen är det då dags för frisörsbesöket...gaahh!...
Kommentera 7 st

Kommentarer
Johanna
2007-01-23 - 10:46:40

Åå vad snygg den klänninge va =) Men på Top Shop i London finns det betydligt mera en i >Sverige, så tråigt. Vad ska du göra idag Anna? Fick hem min tröja från C&C Califonia idag.. kolla gärna in den och kommentera.. Ha en super dag! Pusss puss JOhanna

johanna
2007-01-23 - 11:31:47

härligt!

Karin
2007-01-23 - 11:44:57

snygga kläder! hoppas det går bra hos frisören och i skolan:) ha en fin dag

Elsa
2007-01-23 - 16:08:13

Stövlarna vore inte helt fel, nån som vill ge mig dem?? ;D
Kram!

Emilia
2007-01-23 - 16:12:41

Jättesnyggt, alltihopp:)!

Elsa
2007-01-23 - 18:36:47

Åh, nu är jag ju nyfiken på hur du ser ut! Jag menar med håret! Väntar med spänning på bilderna... :)

Anna
2007-01-23 - 19:43:19

Johanna: Har aldrig varit i london och är sällan i götet eller sthlm nu för tiden..så nätet o ebaykopior får duga hehe. Idag har jag avrit i skolan, haft mensvärk, varit hos frissan, lunchat med pappa o brorsan, gått med mamam o köpt nya blommor! Ska kolla in din top bums! Kram!

Johanna: Yes indeeedio!

Karin: Mmm det finns mycket fint i klädväg där ute *sucka* Det gick superduperbra hos frisören! Hoppas du haft det underbart och kreativt med skrivandet!

Elsa: Om jag hade pengar o så skulle duu få dem av mig gumman. Kram

Emilia: Mmm I know...buhuhu vill ha!

Elsa: Nu behöver du inte vara nyfiken längre!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: