GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

One Creative Coffee Latte de Luxe

2007-01-24 | 22:39:50 | Foto/Fotografering

146310-702Så där ja.. nu har jag gjort en "modell" av en egendesignad anteckningsbok.. den är väldigt sned, väldigt skör och antagligen helt obrukbar, men den är fin att titta på..

Men det var kul att sitta och pyssla med den ett tag och sörpla Kaffemedvarmmjölochkanelsamtkardemumma där ute ute i köket vid mitt arbetsbord, bland pärlor, papp, tråd och tyger, pennor och klister, saxar och tänger.

So, come on! Someone please give me a job!
Jag tar vad som helst (nästan) som har med foto,text, bild, layout, grafisk design, smyckesdesign, papp,krita, rita att göra!

Jag är ju trevlig..
Kommentera 3 st

Kommentarer
sanna
2007-01-25 - 15:08:54

de finns jobb där ute, man får bara inte vara så kräsen, huvudsaken är väl att man får lön

Anna
2007-01-25 - 17:41:57

Sanna:jag har aldrig påstått något annat heller..jag har jobbat som fabriksarbetare, lokalvårdare och det mest hatade yrket av alla: telefonintervjuare - inga glamourösa jobb alls.
Dock är det väl tillåtet att ha drömyrken?? Nåt att sträva efter?
Och ja det finns jobb - men man kan inte sköta alla heller - man måste ha kompetens för dom också.

Kimjennifer
2010-02-25 - 11:16:24

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: