GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

"Man måste ju sprida sina imaginära dollars på lite olika ställen."

2007-01-30 | 07:51:32 | shopping, provrummet & cravings

146310-751
Åhh härliga webshops! I want it all!
Eller i alla fall allt från Topshop..mycket från Asos, en hel del från Skopunkten..*sucka* Denna dagens önskeoufit blev lite mixad från olika ställen istället för bara Topshop som jag brukar ha...Man måste ju variera sig lite, sprida sina imaginära pengar,dollars och ören på flera ställen - det måste ju vara rättvist.

Idag har jag ont i magen, det svider och stramar på kinden, ska nu bege mig in i badrummet och försöka och se om det går att smörja såren mjuka samt täcka över dom utan att de spricker..
Fan..det är så jobbigt att ha problemhy...så plågsamt..det tar sådan tid och ork.
Kommentera 11 st

Kommentarer
Camilla
2007-01-30 - 08:05:04

Förstår var du menar med problem hy. Gick på antibiotika större delen av hösten pga acne. Hade stora inflamationer i hela ansiktet. Ingen vecker syn. Men nu är det bra igen, men gisses vad noggran jag är med hyn ny. Alla möjliga rengöringskärmen och allt va de nu är. *ler* Fast vintern är ju inte rolig den heller. Blir så torr. *kram kram*

Johanna
2007-01-30 - 08:19:44

Skorna var snygga! Man kanske ska ta sig till Skopunkten och titta på dem lite närmare!

Mia
2007-01-30 - 08:57:16

Hoppas det blir bättre med utslagen snart, jag vet det är pest och pina...
Ha en bra dag i alla fall...

Johanna
2007-01-30 - 09:40:37

haha... jo, jag misstänkte att det va nått fel... men den andra va ju rolig den med! =)

Mark
2007-01-30 - 10:12:08

Mössan och väskan var snygga! :)

Ida
2007-01-30 - 11:20:33

Åh, väskan vill jag springa omkring i i vår, med ett par matchande pumps eller ballerina! :) Fina kort på dig nedan btw, hoppas kinden blir bra snart tjejen! :)

Em
2007-01-30 - 11:23:16

cc skyes armband är otroligt fint, men dyrt. Mitt tips att att beställa det från USA, då blir det lite billigare. pröva med revolveclothing.com ;)

Anna
2007-01-30 - 12:22:55

Camilla: Jag gick på en halvårs dundernatibiotikakur för 6 år sedan för min acne..den försvann tillfälligt men magen ballade ur helt och funkar inte magen så rensas inte slaggprodukter ur så problemen kom tillbaka..vet inte hur mycket tusnetals kronor jag lagt ned på läkare, krämer, recept, tvätter o tvålar o rengöring o medel och timmar att söka på nätet...för det känns inte som acne det jag har heller..och det sätter sig på psyket...och allt blir lidande. Vad skönt att du fick bukt med problemen!

Johanna: Mmm jag funderar också på en skpunktentripp..måste bara ha skjuts haha..fast man kan beställa från hemsidan också.

Mia: Tack så mycket för omtanken!..jo det sätter sig verkligen på psyket det här....om det bara satt nån annanstans än i ansiktet så det inte syntes så väl bara...suck.

Johanna: Kram på dig!

Mark: Jag är inte nån större fanast av den sortens mössa/keps egentligen men den var snygg...ihop med väskan o klänningen =)

Ida: Tack! Vad snäll du är! Kram!

Em: Jag söker reda på det mesta på ebay hihi =)

Anna
2007-01-30 - 13:12:26

haha själv har jag en del pengar men jag har ingen topshop i närheten =/

Amanda
2007-01-31 - 08:05:59

Skulle inte tacka nej till väskan!

iahvxz towibdlr
2007-05-15 - 05:00:30

sleukbfmh oshi pdcjsit uqvj mefbqkncd kgcbx lgzdfnw


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: