GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ljuva smoothie och pysselplaner

2007-01-31 | 10:14:51 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-764

Nu har jag smaskat i mig en..okej två glas med min smoothie

* Frysta tinade jordgubbar
* 1 Banan
* Krossat Linfrö
* Russin
* Friggs Exotisk Morotsjuice
* Valio Päron/Ingefärayoghurt

Har även kollat igenom lite av mina Marilyn Monroebilder, klippt och klistrat lite och gjort ytterligare 2 par örhängen till vårkollektionen..bild kommer senare.






Nu ska jag ta mig en dusch, klä på mig och gå iväg till mamma och pappa som båda ligger hemma sjuka och ge mamma en nalle.

Sedan ska jag pyssla resten av dagen!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Jessica
2007-01-31 - 11:40:50

vad duktig du är på att göra kollage! har själv laddat ner en test-version på photoshop men fattar nada =(

Sofia Style
2007-01-31 - 11:55:34

Låter som du har en mysig dag!

Felicia
2007-01-31 - 12:15:45

Låter som en rolig och mysig dag. Avundas alltid dina snygga kollage!

Liv
2007-01-31 - 12:18:08

Pysseldag vad skoj!! Hoppas din mamma blir glad för nallen :-)

kristina
2007-01-31 - 12:27:40

ahaa, det låter som om du har fullt upp :)
oh, i like smoothies. frysta hallon och vanlig youghurt funkar okcås om man vill ha en lätt och snabb :)

anna
2007-01-31 - 12:35:03

Alltid så fina kollage =) Sugen jag blev på jordgubbs smoothie, mumma

Anna
2007-01-31 - 14:42:09

Jessica: Åhh tack! Vad kul att du gillar mina bilder! Hmm säg till om du vill ha lite hjälp med photoshop..är ingen expert men lite kan jag ju...annars rekommenderar jag www.moderskeppet.se

Sofia: Nja..den har inte varit så mysig tyvärr.

Felicia: Inte behöver du avundas mig gumman...men tack - det är roligt att du gillar vad jag gör! Kram...men dagen har varit ganska så irriterande o omysig.. =(

Liv: Har inte hunnit pyssla så mycket..gjort annat irriterande istället..men hoppas resten av dagen bli skön iaf.

Kristina: Mhm minst sagt så har jag haft fullt upp..men inte med kul saker utan bara tråksaker..hoppas resten av dagen bli lugn. Kram och tack för smoothietipset!

Anna: Åhh tack! Vad snäll du är! Kram

Volvo Cars Blog
2008-01-11 - 18:51:31

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: