GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kejsaren har nya kläder!

2007-01-11 | 10:08:06 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Eller bloggen har fått nytt utseende. Blev trött på den gamla som bara såg skitig ut hur jag än gjorde. Nu ville jag ha en renare och ljusare blogg. Så nu sitter jag och svär över html-koder och går vilse i stlmalssdjungeln. Kommer säkerligen radera en del viktiga saker utan att veta vad och hålla på i flera timmar och haka upp mig på småsaker.
Svårat är att få till en bra bakgrund tycker jag och hitta ett typsnitt som känns bra och ganska så "allmänt" - att de flesta har det, men att det inte är "Times new roman".

Hmm ska jag beställa från Ellos eller inte( se föregående inlägg för bilder)? Är verkligen sugen på den hundtandsmönstrade jackan och den svartvita klänningen. Lite shortsen också men det är ju verkligen vanskligt med shorts känner jag - blir så lätt så fel.

Väntar på att kamerabatteriet ska laddas upp så att jag kan anta en utmaning jag fick här i bloggens värld.
Sen tänkte jag fota av lite av mina favoritsaker här hemma eller några av alla mina favoritskor. Kanske att jag utmanar ER till att plåta av era favoritskor..?
Naturligtvis så borde batteriet redan ha varit uppladdat eftersom jag satte det i laddaren för 2 timmar sedan, men självklart hade jag gömt sätta i sladden.

Under tiden jag väntar får gärna den här klänningen från www.topshop.com dimpa ner över min nyduschade kropp som idag doftar av Yves Rochers Pärondoftande bodylotion.
146310-443
Kommentera 7 st

Kommentarer
Ida
2007-01-11 - 10:31:00

Den gula klänningen var fin och en humörhöjare tror jag :) Sprider nog glädje om man går omkring i den!
Den korta jackan från ellos såg jag igår, riktigt fin, men jag skulle välja en svart tror jag... Men handla på du, klänningen är också fin! :) Shorts däremot är svårt... jag vill hellst prova sådant..
Hoppas allt är bra med dig idag!

Ellinor
2007-01-11 - 16:02:21

Jag kan tänka mig att den gula klänningen är svår att motstå. Måste nog gå till sidan själv och ta en närmare titt på den =)

leopardia
2007-01-11 - 16:12:10

utmaningen antagen :) dock blev det inte mina snyggaste skor, hehe *host host*

Anna
2007-01-11 - 17:01:20

Ida: Ja shorts och byxor är svårt, särskilt när man är kort som jag och bred över höfterna...längden gör så mycket och när man är kort blir ofta så mycket så fel.
Men handla..ja det ska jag nog =)
kram på dig

Ellinor: Mmm den är riktigt riktigt snygg den klänningen..kan tänka mig den och en snygg skinnjacka ihop!

Leopardia: Du är så duktig darl!

Bohemica
2007-01-11 - 18:08:01

Finfin klänning!

Anonym
2007-01-11 - 18:18:46

Bohemica: Yes..I am in love...underbar färg och modell =)

nicholina
2007-01-11 - 19:37:17

sjukt snygg klänning.. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: