GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kära Kärlek

2007-01-30 | 17:19:40 | Film/TV/Kändisar

146310-753


Ja med tanke på inläggets titel skulle jag kunna babbla på här om min söte sambo och allt han gör för mig och så där och hur mycket han betyder....men det blir säkert bara pinsamt..
Istället så får det handla om den UTMANING jag fick utav http://sweetcatwalkcity.blogg.se/  att lista den film jag bli kär utav..typ.
Och Oj det finns ju många jag får den känslan utav. Och det behöver inte vara de filmer jag anser är dom bästa filmerna. För inte går jag runt och känner mig kär efter världens bästaste film JFK..om man nu inte räknar det lilla crush på Herr Costner som alltid uppstår och kommer tillbaka var gång jag sett den...?

Nej utan det finns ju de filmer som man bara blir glad, upprymd sprallig, känslosam och just kär i och kär av. Almost Famous är en typisk Kärfilm för mig.
Men förstaplatsen går utan tvekan till Medan Du Sov

- Bill Pullman - you make my knees weak
- Jag blir extra kär i julen
- Sandra Bullock - hela hon glittrar
- De galna familjemedlemmarnas roliga konversationer och småbråk
- Gladlåtar och skön musik filmen igenom
- De får en enkel varmkorv med senap och cocacola låta som det godaste man kan äta...
Allt är bara kärt i filmen!

Andra filmer som får mig på kärhumör är Girls Just wanna have Fun, Sweet November (ååhh underbar), Ya-Yaflickornas gudomliga hemlighet och Bridget Jones.

Och när vi ändå är inne på kär-temat så kunde jag inte låta bli att gå till "Alla Hjärtans Dagavdelningen" som nu kommit fram i ett hörn bland löken och potatisen inne på Ica.
Jag kunde inte låta bli två stycken ljuslyktor, en liten tygkasse och en sötsöt nalle...nallen kanske jag ger till mamma som är sjuk idag.

146310-754
146310-755




...å så älskar jag naturligtvis Dig Stefan *puss å smack*


Kommentera 9 st

Kommentarer
SweetCatwalkCity
2007-01-30 - 17:30:10

Åh vilken härligt inlägg du skrev :))
Det var ju verkligen flera filmer och med massa mysiga bilder :D
" De får en enkel varmkorv med senap och cocacola låta som det godaste man kan äta..." haha de låter ju underbart :)
Tror att utmaningen var passande med kärlek :))

hihi Stor kram från mig!

Klara
2007-01-30 - 17:35:05

Åh polly...

Klara
2007-01-30 - 17:35:11

Åh polly...

Ida
2007-01-30 - 17:57:36

Jag har inte sett din etta... Härligt att få lite nya filmtips när man känner för en sån där härlig mysig kärleksfilm :)

Estelle
2007-01-30 - 18:03:13

Mmm polly!

Camila
2007-01-30 - 18:34:08

Alla filmerna du listat är hur bra som helst.

Ja, vi får verkligen hoppas att du får din remiss snart.

Jag tror du missupfatta mig lite när jag skrev om "dog". Det dog ju i magen, men jag var heller inte långt gången. det var väldigt jobbigt när allt hände och jobbigt på sjukhuset när jag fick göra ingreppet. Men idag mår jag faktiskt väldigt bra. Precis som om jag blev på nytt född. Har inte tänkt så mycket på det. Det är bara att försöka igen senare sen.
*kram*

Malin
2007-01-30 - 19:18:14

åå, såg medan du sov förra helgen, den är jättebra :D va gott med polly och bilar :D haha går hade bara bilar :P

Anna
2007-01-30 - 19:55:58

SweetCatwalkCity: nej men vad kul att du gillade det! Åh vad glad jag blev! Ja det var ett roligt inlägg att göra - man blev liksom mysig i humöret där!

Klara: Yes..Gå o köp!

Ida: Då råder jag dig att köpa en påse godis eller nåt annat du gillar att tugga på i soffan och se filmen snarast!

Estelle: Yes....yumyum?

Camilla:Nej jag tror jag fattade rätt att det inte var så långt gånget...tyckte bara det lät så så ledsamt att du först led av hudproblem, fick hjälp, sedan kanske fick då glatt besked att du väntade barn, du mådde bättre o sen gick det..som det gick o nu är du orolig för att problemen ska komma tillbaka.. vill krama i alla fall. Så det så!
=)

Malin: Jag stannade uppe dagen innan julafton o mös med medan du sov, skumtomtar och te, insvept i röd filt sittandes i min marimekkoblommiga fåtölj...mmmmys!

Karstenmathilde
2008-11-12 - 11:32:20

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: