GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Känner mig vilse i shoppingdjungeln

2007-01-18 | 07:40:21 | shopping, provrummet & cravings


Ojoj, jag vart helt tom och förvirrad och handlingsförlamad denna morgon när Topshops hemsida låg nere och jag inte kan välja ut en önskeoutfit därifrån. Var skulle jag kolla nu? Kan ju typ bara H&M, La Redoute och Asos utöver Topshop. Visste inte ens hur jag skulle börja googla.
Hjälp! Dessutom vill jag ju ha sidor med bara bilder på kläderna, inte på människor/modeller/dockor.
Hamnade till slut, av en slump, på www.debenhams.com och fann tre saker jag skule kunna tänka mig att ta på mig idag:
146310-611146310-610146310-609

Ganska så snyggt och enkelt och pretty classic.
Eller classic pretty?
Snart dags att bege sig till skolan. Mamma ska på någon kurs där uppe på berget på min skola i eftermiddag så vi ska luncha ihop.
men något kommer säkert gå snett idag - har redan slagit sönder en tallrik, skvätt ner massa smoothiekladd i köket, på skåpsluckor bland annat och så då att Topshops hemsida låg nere.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Johanna
2007-01-18 - 07:59:56

Klart vi gör =) Have a nice day! pUSS

Anna
2007-01-18 - 21:34:18

Johanna: Puss right back at ya!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: