GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag är en kort, tjock, plufsig tax!

2007-01-03 | 12:40:05 |

146310-331

Blä blä och åter blä. Idag känns det inget kul med någonting. Lägenheten  - jag hatar lägenheten. Alla fula tapeter och att det inte finns en vettig vrå att fota i. Allt är mörkt och instängt, inga fria väggar och allt är ihoptryckt. Jag kan inte fotografera bra helkroppsbilder för det finns inte plats och således blir bilderna ihoptryckta och min äckligt korta kropp ser bara ännu kortare och sattare ut.

Jag känner mig tjock, plufisg och riktigt ful idag. Därmed passar heller inga kläder - för vad sitter snyggt på en plufisig, kort tax? Ingenting.

Usch sådana här dagar - näe.
Och jag går upp hekton varje minut känns det som. Och varför ska jag vara så här kort?

Det kryper i hela kroppen och i ansiktet av obehag.

Svarta tighta stuprörsjeans från H&M
brunt linne, H&M,
Svart skjorta, H&M - så gammal att det står H&M Impulse i den - finns det märket/avdelningen kvar?
Svart kappa, H&M,
Svarta McBoots, Ebay,
Stor vit väska med nitar och träberlock; VäskCity - Tidaholm.

Men jag fick ett gulligt sms från stefan förut

"Du är snygg och duktig och jag är stolt över att du vill vara med mig."

Stackars Stefan...kan inte ha det lätt.
Och stackars honom - kan inte vara så kul egentligen att vara ihop med en kort, tjock, plufsig tax.

"bjäff bjäff".

När ska jag få bli snygg och så där då?
Smal och lång med sexiga ben?







bara så blä..Suck.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Johanna
2007-01-03 - 13:12:23

Snygga kläder ! Du är inte ful !!

Ahnna
2007-01-03 - 14:00:21

Jag är också en kort tax, min längd är för xs men kroppen behöver m vilket gör alla kläder för långa på mig. Men ska vi inte se till att det blir mode med korta taxar. Alla kan inte vara långa och sjukligt smala.

Anna
2007-01-03 - 16:17:21

Johanna: Jo..jag känner mig helful idag...o de flesta andra dagar...men tack för att du är söt mot mig =)

Ahna: Exakt - längden kräver en storlek och omkretsen en annan...resultat= knäppt.
Låt om oss genomföra en revolution!
Kram!

Mikanikita
2009-02-12 - 13:48:42

Nice site, welcome to my


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: