GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I am a Jolly Dolly spoiled girl

2007-01-27 | 15:39:25 | Lyx

146310-721Mmm vilken härlig lördag!
Och oj vad jag skäms bort!
Först fick jag två nya smurfar utav Stefan i ett litet paket - en med blommor och en liten Devilsmurf.

Sedan kom då mamma och vi gick en runda på staden.
I parfym/
hårsalong/
sminkbutiken
så fick jag en vit kajalpenna, Bath Jelly med äppledoft - hur söt som helst och en parfym : Anna Suis Dolly Girl. Och det underbara, förutom doften, med denna parfym var att det var det sista exemplaret de hade så då sa ägarinnan av butiken att jag kunde få "provflaskan" också och den var nästan full!
Älskar designen på flaskan - som ett huvud!
Mamma är så snäll!

Sedan gick vi till en klädaffären och där fick jag två stycken scarves - en rosa  av siden med blommönster och en orange med guldtrådar - 20 kronor styck!

Därefter gick vi på våran sedvanliga ringleden  runtpromenad i bitande kyla och köpte lattes i kiosken..som var ungeför lika kalla som vädret =(

Men vilken lyxig lördag!
Nu ska jag äta falafel i bröd med stark sås!
Mumma!
Kommentera 9 st

Kommentarer
Millan
2007-01-27 - 15:46:28

Vilka härliga grejjer :D Väcker vill-ha-begär hos lilla mej :)

Tess
2007-01-27 - 16:26:54

Oj, snacka om skön lördag:)

Sofia Style
2007-01-27 - 16:52:27

å låter jättehärligt! det var du säkert värd!!

Karin
2007-01-27 - 17:18:21

ja det vill jag verkligen kalla lyx:) massa fint:)

Malin
2007-01-27 - 17:28:20

gud va lyxigt :D allt var ju skitsnyggt, vill också ha den där parfymen

leopardia
2007-01-27 - 18:40:26

härligt :) har aldrig sett den där parfymflaskan förut, men snygg var den.

Anna
2007-01-27 - 19:04:30

Millan: Ja det förstår jag, hihi..jag är jätteglad - liksom två parfymer bara sådär och två najsiga scarves!

Tess: MMm...jag är riktigt bortskämd faktiskt..

Sofia Style: Värd oh värd...jag vet inte..men jag kände mig ..känner mig riktigt bortskämd faktiskt.

Karin: Mm..detta anade jag absolut inte när jag sörplade i mig morgonlatten!

Malin: Ja det känns megalysxigt - och snygg shoppingkasse fisk jag också - en såndär hård i papp =) Och två parfymer på en gång!

Leopardia: Jag har sneglat på den och tyckt den varit snygg men jag är inte riktigt parfymtjejen..du vet en del tjejer älskar parfymer o så..men jag gillar en parfym och håller fast vid den..men nu sa mamma att jag kunde få en, jag sniffade på den och gillade den - doft + design och så fick jag två! Woohoo!

Qaroline
2007-01-27 - 20:58:59

Vilken snälla mamma du har, fast min är också gode rar : ) och vilken tur du hade med parfymen inte ofta som affärsbiträden är så givmilda.

Trevlig kväll!

Vintage* Jessica
2007-01-27 - 23:00:16

wooow ingen dålig dag :)))


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: