GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hair! My Hair! What is she gonna do with my hair?

2007-01-22 | 22:54:47 | Smink, Hudvård, Skönhet


146310-683

Ok, det börjar närma sig nu..imorgon är det dags för frisören. Är faktiskt lite nervös och pirrig. Förväntan blandas med "äcsh fan jag ringer och avbokar"känslor. Undrar hur det blir..undrar hur ljus hon kan/kommer att göra mig? Blir det bara yttepyttelite slingat? Knappt någon förändring alls? Eller en markant skillnad? Nöjd eller onöjd? Åhh...jag vill så gärna gå därifrån helnöjd, med fint glänsande hår..mycket ljusare..Please? Och undrar hur mycket hon kommer klippa?
Fan, hittade bilder på mig igår i en låda  anno 2000...hade ju hår nedanför midjan! Varför gick jag och klippte lugg och axellångt för? Varför massa etapper och grejs? Varför brunt? Varför platinablekning?
Gaaahhh!

Några sistaminuten (timmarna)tips??
Kommentera 2 st

Kommentarer
Qaroline
2007-01-23 - 14:55:05

Gud vad fin du var på tredje bilden : )Hårfärgen var ju super söt på dig, Hoppas de blir bra hos frisören och att du går därifrån nöjd och belåten!

Anna
2007-01-23 - 19:55:03

Qaroline: Mäemn tack, vilka gulliga komplimanger..men nu är jag ljus igen...eller ljusare iaf! Och jag är jättenöjd!
kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: