GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En gammal ratad trasig klänning blir till en ny älskad klänning.

2007-01-25 | 12:31:53 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

146310-706146310-707När jag letade efter min arbetst-shirt imorses i garderoben med handdukar, träningskläder och gamla "jag vill inte ha plagg men kan ändå inte förmå mig att slänga dom" så fann jag en svart uråldrig H&Mklänning. Den var trasig i fållen kring urringningen..så den slet jag bort och sydde sedan, lite snabbt, fast två vita knappar i axelbanden - tyckte det blev ganska så snyggt med en vit topp (också H&M ) under!

Fast jag tror minsann att jag ska köpa några större, färggladare och roligare knappar och sy ditt istället.

En gammal klänning blir till en helt ny! Känns nästan som att jag shoppat ju!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Li
2007-01-25 - 14:53:22

Missa inte mitt follow-up inlägg under "Bland handkrämer... etc."

Läs Rensa i röran av Karen Kingston sen kommer du kunna slänga några ytterligare plagg! Den boken leder till handling! Skitcoolt! Jag behöver läsa den en gång i veckan!

Du är jättefin!!!

Elsa
2007-01-25 - 15:42:25

Snyggt jobbat! Det känns så härligt att göra något kreativt och lyckas. Den klänningen kan du använda med stolthet! :D
Kram!

Anna
2007-01-25 - 17:43:17

Li: Jag ska inte missa det..eller jag har läst det o skulle svara men då la denna sajt ner - har varit trög hela dagen.
Hmm rensa rörarn..mmmm.
Tack!

Elsa: Åhh tack! Som alltid så kommer du med så snälla och uppiggande kommentarer! Guld värt! Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: