GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bilder från slottet

2007-01-30 | 19:44:55 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-757
146310-756



































Jag fick lite fotograferingstid idag i alla fall. Är egentligen inte mycket för naturfotografi - inte att ta själv men nu när det sä fint vitt ute och solen gnistrar och ljuset och färgerna blir otroliga tycker jag att det är ganska kul, Särskilt när man också kan mixtra lite och skapa än mer stämning ala Twin Peaks eller lite mystiskt bokomslag över det hela. Dessa bilder är tagna vid slottet där jag studerar...och det där lät väl flott? hihi.
Kommentera 10 st

Kommentarer
alicia
2007-01-30 - 20:28:07

härliga bilder! :)

susanne/från Långtbortien
2007-01-30 - 21:11:43

....coola vinter bilder ....
Snyggt... hej /s

Anonym
2007-01-30 - 21:24:36

otroligt fina bilder! vad duktig du är!!!

Anna
2007-01-30 - 21:29:01

susanne (svar på detta och ett annat inlägg):nu vet jag inte hur gammal du är...men kreativitet o ålder här väl inte ihop..
ack så hemst mycket för kommentarerna! Dom värmer verkligen.
Jag började fota digitalt först i höstas, innan dess höll jag benhårt fast vid det analoga o mörkrummet..hantverket..men nu tycker jag digitalt är kul också o försöker se photoshop som mitt labb istället.
Kram!


alicia: Tack, va kul att du gillade dom!

anonym: Åhh tack så hemskt mycket! Gud vad glad jag blir =) *kram*

Li
2007-01-30 - 21:48:20

Pissdaligt vader och forkyld pa gran canaria!!!! Kyss

Li
2007-01-30 - 21:48:27

Pissdaligt vader och forkyld pa gran canaria!!!! Kyss

Camilla
2007-01-30 - 21:55:27

Jo, jag har haft väldiga svackor nu hela hösten. Skolan har inte gått bra och så allt annat utanför. Började tro att acnen beror på stress. Och att jag tagit det väldigt lugnt i jul. fått bättre matvanor och så vidare.

Jo, det är nog samma top tror jag. *ler* Funderar på att beställa i fler färger.
*kram kram*

Anna
2007-01-30 - 23:02:02

Camilla: Jo stress och nedstämdhet är nog en stor bov..vissa va oss är väl känsligare än andra..jag är hyperkänslig..de värsta "böldperioderna" har jag ja i direkt anslutning när jag varit riktigt ledsen, kaosperioder...dock blir det en ond cirkel..man är ledsen/mår dåligt --> får bölder--> man blir ledsen över bölderna--> nya bölder..

Har också ändrat kost en hel del..vill äta så "rent" som möjligt..inte en massa konserveringsmedel, sötningsmedel eller färgämnen.

jag beställde röd och svart..de andra var svåra ..den de kallade grön såg lite havsblågrön ut, den blåa såg mer lila ut..

kim
2007-02-01 - 09:04:13

Fina bilder :) jobbar du mycket med bilder och så?

Anna
2007-02-01 - 09:18:22

kim: Ja jag jobbar...eller jag sysslar med foto, illustration, greeting cards,smycken, text och bildbehandling/layout...som hobby, passion och studier nu under ett år på folkhögskola..och drömmen, min högsta dröm vore verkligen att jag skulle kunna få arbeta inom detta efteråt..jag ahr alltid älskat bild och form...men jag ahr aldrig jobbat - som betalt arbete med det.

kul att du gillade bilderna =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: