GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

A Shoesmoothie so tasty!

2007-01-29 | 09:45:15 |

146310-737
Mmm, min smoothie var iskall men gooood!
Jag har duschat två gånger för jag fryser så förbenat mycket..dock glömmer jag alltid när jag står där under det varma vattnet att jag alltid fryser som mest direkt efter duschen när vattnet stängs av och jag måste dra bort duschdraperiet och gå en halvmeter för att nå handduk och badrock.

Funderar på att klä mig varmt nu och gå ut och få dagens promenad överstökad...har dock ingen lust alls. Vill bara vara inne.

Mne jag ska vara duktig...måste bara badda bölderna först, försöka att inte få dom att spricka, hitta en bra salva - har en hel del att välja på, samt sminka mig på ett täckande men vårdande sätt.

Det är inte lätt att vara acne/böldbesudlad.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Karin
2007-01-29 - 10:06:22

snyggt;)

EBBA&MICAELA
2007-01-29 - 11:01:43

HOROSKOP LJUGER! VILL DU VETA HUR DIN DAG EGENTLIGEN KOMMER ATT SE UT?
- spana in bloggen!

Camilla
2007-01-29 - 11:04:08

Snygg bild! Måste fråga om du skulle kunna rekomendera mig på hur jag kan göra en riktigt god smoothie. *kram kram*

Anna
2007-01-29 - 12:43:25

Karin: Åh tack! Har fotat en massa idag!

EBBA&MICAELA: Nja..jag håller mig aftonbladets...

Camilla: Tack - jag gillar att fota sådana bilder..drömmer om att få jobba för glossiga flashiga tidningar haha..tja jag gillar ju de smoothies som jag gör, t ex den på bilden..har lite recept här och var i min blogg..gå in på min kategori "Lyx" så hittar du bild och recept på dom jag gjort.
Kram

Sofia Style
2007-01-29 - 13:11:39

gillar inlägget, fina bilder :-)

Anna
2007-01-29 - 14:20:11

Sofia Style: Tack så hemskt mycket! Vad kul!
Kolla gärna in mitt nya också..med mina nya klänningar o säg vad du tycker..har inte fått nåns åsikt ännu - är ju själv hemma.
Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: