GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

You can call me anytime you want to, coz I like you..

2007-02-14 | 17:37:43 | Musik/Böcker

Har varit ute på en 6 km lång och ganska så rask promenad ute i vinterslasket. I Ipoden spelades det mest Weeping willows och Oasis. Det är konstigt med min Ipod för när jag är ute och går brukar jag ta "Shuffle" på alla inlagda skivor och det är en jädrans massa låtar, men på nåt sätt, nästan uteslutande var promenad så blir det en väldans massa Oasis...och det flera låtar på raken. På en timmes promenad kanske man hinner lyssna på en 10-12 låtar kanske (grovt räknat) och säkerligen är 5-6 utav dessa bara Oasis. Min Ipod har verkligen god musiksmak =)
Haha.

När jag gick promenaden så kom det en Andtjej med sin haltandes Andpojkvän gåendes på rad över gatan. Det var med nöd och näppe som den haltande anden kom uppför trottoarkanten, men han gjorde det. Precis i det ögonblicket vände hans lilla brunspräckliga flickvän på klacken och började gå över gatan igen...och blir överkörd av en biljävel! Jag skrek nästan till när jag såg hur hennes fjädrar flög åt alla håll där under bilen, men hon kom loss och haltandes joinade hon sin lika haltande pojkvän..
Hoppas de är Ok och har en fin Hjärtedag....

146310-887
Kommentera 12 st

Kommentarer
Frida
2007-02-14 - 17:43:41

oh va duktigt med promenad. skönt och rensa tankarna :)

UmmaGumma
2007-02-14 - 17:55:21

Åh så duktig du är med långpromenix! :) Man känner sig så fräsch och pigg efteråt!

Anna
2007-02-14 - 18:03:02

Frida: Borde gått minst lika mycket til...känner mig äcklig o tjock just nu...blä

UmmaGumma: Känner mig tyvärr inte ett dugg fräsch och pigg efter promenaden...känner mig tjock och trött..blä..usch...vill inte känna mig tjock eller att jag gått upp i vikt.
hoppas du har e fin dag!

Sofie
2007-02-14 - 18:05:07

Hejsan, du, du såg ut som om du skulle kunna hjälpa mig med en liten sak här :P Hur gör man sin blogg mer personlig? :)
Alltså, ändrar stilen, storleken och lägga in egna bilder som bakgrund...? :P

Julia
2007-02-14 - 18:15:31

Trevlig Alla hjärtans dag!

Anna
2007-02-14 - 18:25:38

Sofie: Hej på dej du =) Hm ja du jag tamps ständigt med dessa layout och designfrågor på min egen blogg...känns som ren "tur" när jag lyckas få till något...men när jag väl var "nöjd" ett tag så uppgraderade jag till en ny dator med nya windows o nyare explorer o då såg allt för jävligt ut..haha.
Men för att ändra saker så går du in på Design och sedan ändra/ redigera stilmall.
Där letar du rätt på de saker du vill ändra.
Ett tips är att läsa infosidorna på ww.blogg.se - de har pdf:erom hur man ändrar saker o ting.
Lycka till o välkommen tillbaka med frågor...ska försöka hjälpa så gott jag kan.

Julia: Detsamma önskar jag dig!

Sweetheart
2007-02-14 - 19:02:55

Åh så otäckt med anden :( Hoppas att det gick bra och att de ligger och myser, tätt ihopkurade någonstans nu :)

Modebladet
2007-02-14 - 19:45:30

Trevlig alla hjärtans dag! =)

Nora
2007-02-14 - 19:59:26

6 km var inte dåligt! Ha en bra alla hjärtans dag (kväll)!

Anna
2007-02-14 - 22:59:08

Sweetheart: Mmm det hoppas jag också att de gör...usch jag blev så rädd när jag bevittnade det hela.'Modebladet: Detsamma önskar jag dig! hjärtekramar!

Nora: Hmm..går det nästan varje dag...väntar på att det ska synas på låre nån gång..haha. Hoppas du haft det bäst ikväll! Kramar

issa
2007-02-15 - 09:15:59

åh vilken skruttand! blir man inte deppad när man ser djur göra illa sig!:(duktigt av dej att promenera, jag är så lat så jag orkar inte. synd nog!

Anna
2007-02-15 - 09:52:26

Issa: känner mig inte så duktig dock..borde väl göra nåt som får mig att svettas o träna på riktgt..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: