GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vårkänslor deluxe och lördagsskönt!

2007-02-03 | 14:16:02 | Lyx


146310-799



Mm fortfarande lördagshärligt!
Har varit ute på en lååång promenad i ett väder som påminner om vår! Fåglarna kvittrar, vattnet riktigt forsar och spritter fram i bäckarna, lite småp snöhögar kvar bland begynnande gröna gräsplättar och så är det härligt solsken! När jag hade solen i ryggen värmde den som en skön kram och när jag fick den i ansiktet och blundade kändes det underbart ljust och härligt!

Jag var också hemma hos mina föräldrar en sväng och putsade upp mina svarta stövlar - nu är de faktiskt svarta igen och inte grusiga och gråa. Jag lekte med katterna lite och Puck var så söt och så varm där hon satt på verandan och njöt av solskenet.

Nu ska jag bläddra i en undrbar söt och fin bok jag köpte förra året - "Tre Svarta Kjolar" av Anna Johnson , dricka te och smörja in händerna med smoothie..i lotionsform då!...och så har jag en hel oöppnad härlig Pollypåse också!

Vad gör ni idag? Har ni det skönt?
Kommentera 10 st

Kommentarer
Qaroline
2007-02-03 - 14:39:06

Aha, på så vis. Bodde du där länge?

Anna
2007-02-03 - 14:41:01

i omgångar under ett års tid. 2000-2001

Maria
2007-02-03 - 14:49:21

Mysigt med promenad :) Kanske ska gå ut själv en sväng..
Ha en fortsatt bra dag! :)

Elsa
2007-02-03 - 14:50:30

Jag ska plugga 50 sidor historia och göra lite matteläxa. Så man får väl se det som en effektiv dag iallafall!!! Boken verkar jättehärlig!

Julia
2007-02-03 - 14:55:10

ah tack för tipset, men det är typ inte designerna som jag var ute efter. Jag går in på STilmalen och där står det Redigera stilmal är det den jag ska gå in på eller?
Om man gör det hur gör man med koderna i så fall??

Estelle
2007-02-03 - 15:09:04

Fint collage!

SweetCatwalkCity
2007-02-03 - 15:19:56

Jag blir alltid så glad av att läsa din blogg, du verkar vara så himla jordnära och njuta av livet :)

"Har varit ute på en lååång promenad i ett väder som påminner om vår! Fåglarna kvittrar, vattnet riktigt forsar och spritter fram i bäckarna, lite småp snöhögar kvar bland begynnande gröna gräsplättar och så är det härligt solsken"

låter supermysigt! Hoppas du har en helt underbar helg! :D

Nora
2007-02-03 - 15:43:08

Jag älskar den där boken!

Sara
2007-02-03 - 16:32:16

Du är utmanad!! :)

Anna
2007-02-03 - 19:52:48

Maria: Hoppas du haft en underbar lördag hittills och en fortsatt sådan!

Elsa: Ok, Historia är ju intressant spännande och kul - ett av mina favvoämnen när jag på gymnasiet!

Julia: Du tar o redigerar stilmallen ja och så får du gå in i background..där kopierar du in en länk på tex en bild du laddat upp som i ett inlägg - fast inte publicerat då..en htmllänk.

Estelle: Åhh tack så mycket! Kram

SweetCatwalkCity: Men tack så mycket! Vilken fin kommentar som gjorde mig glad!
Hmm njuter av livet vet jag inte..är ju ganska nedåt i sinnet ofta och pessimistisk..men just sådana små gyllene tillfällen som idag försöker jag njuta i fulla drag av..för det är då man känner att allt faktiskt kan vara härligt och ljust!
Kram och tack för en diamantkommentar!

Nora: Ja den är faktiskt helt underbar!

Sara: Ska anta den..men hmm..vilken av alla väskor ska man välja? Jag har ju en hel del väskor o alla med olika innehåll..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: