GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Valentine's gift such a sweet morning

2007-02-14 | 09:17:08 | Lyx

146310-879
Väcktes utav Stefan, cirka 06.30 innan han åkte iväg till jobbet och fick en hjärtepresent och ett sött handgjort kort!

Jag fick en necessär i svart lack med handtag och hjärtmönster - precis sådan modell jag skrev om igår att jag ville ha till att hänga upp på mina nya badrumskrokar ovanför handfatet! Åhh jag blev så glad! Är glad!

Snart ska jag sätta igång med muffinsbak..ska bara duka bort resterna från min och Angelicas mysiga Alla Hjärtans Dagfrukost som vi inmundigade till Sex and the City och tända ljus innan hon begav sig av till sitt jobb...haha värsta hemmafrun är jag idag.

Jag gillar att äta långfrukost med vänner, mamma eller Stefan...bara mysa och prata, kanske kolla på film eller lyssna på en bra skiva..(Så Li: Skynda dig med att flytta hit nu och ät frukost med mig flera dagar i veckan)

146310-880
Kommentera 11 st

Kommentarer
Karin
2007-02-14 - 09:30:58

åå va nice! såg fint ut..
och god frukkost som vanligt;)
ha en kanonfin hjärtedag nu! det ska jag ha:)

Sandra
2007-02-14 - 09:32:03

mysigt du verkar ha det! =D ajdå nu vart ja hungrig..igen =P haha

Emilia
2007-02-14 - 09:33:39

Vilken härlig start på dagen! :) Ha en fin dag!

Yonna
2007-02-14 - 09:36:32

Vad mysigt det ser ut!!! Nu blev jag inspirerad av dig, och sitter och funderar på om jag ska göra någontng "allahjärtansdagmysigt" till min familj ikväll :-)
Glöm inte att lägga in bild på dina muffins! :D
Ha en super alla hjärtans dag!

Sweetheart
2007-02-14 - 09:59:41

Åh, så gulligt av honom! Den var ju jättesnygg neccessären :)
Om du chansar på HM's jeans, så säg hur de är, för jag har också kikat på dem, så snyggt till ett vitt linne :)

Lovely Li
2007-02-14 - 10:11:23

Vilken snubbe du har... Sånt där kan jag bara drömma om! Han skulle beställt blommor på nätet igår från Norge men glömde... Hoppas jag får kompensation när han kommer hem imorgon!

Mysiga frukostar? Mer än gärna, jag är värsta frukostmänniskan! Länge och mycket! Och ofta! Inga prolem! Om vi är riktigt flitiga så tar vi ringleden innan... Usch vad jobbigt! Men jag måste!

Så till sist! En stor fet kram och puss på alla hjärtans dag!!!!!!!!!!

Anna
2007-02-14 - 13:06:41

Karin: ja det var gott och mysigt =) Önskar dig detsamma =) *kram*

sandra..ja det var en mysig morgon men förmiddagen har jag mest känt mig stressad och som en husa..typ.

emilia: Glad valentinsdag på dig!

Yonna: ohh vad kul att kunna inspirera till mys=) Hoppas att du får en riktigt fin dag och nån liten present tycke jag du förtjänar! kram på dig!

Sweetheart: Ja de är läcker,gullig, fin, användbar, praktisk och snygg på samma gång ...necessären o han är gansla lika med andra ord...hehe. Japp lovar att återkomma om jeansen om jag nu skickar efter dom.
kram

Lovely Li: Mmm vilken snubbe...jobbigt det här med kärlek ena stunden och sedan bara ren jävla ilska över kvarlämnad disk, nedsmulad diskbänk jag precis gjort rent och blabla medan jag springer mellan ica, tvättstuga o spis...typ...GAAAH!
Klart vi kan ta en ringled innan...jag måste med.
Love u Lovely Li!
puss

Elin
2007-02-14 - 13:12:36

Hoppas att du får en fortsatt underbar och mysig alla hjärtans dag :)

Anna
2007-02-14 - 13:14:33

Elin: Jag önskar dig detsamma! *kram*

Kelly
2007-02-14 - 14:45:48

vad sugen jag blir när jag ser den bilden.mmmmmm! gimme :)

Anna
2007-02-14 - 16:36:04

Kelly: Mm det var en mumsig o fräsch frukost =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: