GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Utan en tråd kan jag vara fri i en soffa.

2007-02-11 | 17:49:07 | Vardag

146310-859
Tonfisksalladen var så jäkla god och fräsch. Juicen härligt frisk och kall, grönsakerna färska och krispiga.
 Jag kollade på en film också - "Varannan Vecka"  av och med Måns och Felix Herngren. Tyckte att den var väldigt bra. Enkel, men helt jättebra.

Dessutom har brorsan varit här en sväng och druckit kaffemedvarmmjölkochkanel och ordnat upp och hjälpt till med att få igång det trådlösa internetet till lap topen. Så nu är det bara att beställa den fina soffan med schäslongen så kan jag bosätta mig framför tv:n sen och titta på sex and the city, leka sex and the city och bara vara...hmm borde kanske ha ett sådant där minikylskåp bredvid soffan också, haha.

Men nu ska jag nog gå ut på en andra promenad - kan behövas efter allt godis denna helg/vecka samt att jag vill fotografera lite kvällsvinterbilder.
Kommentera 7 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-02-11 - 17:52:39

Skönt med trådlöst, men med stationär dator behövs det itne riktigt.. Den bärbara använder jag sällan, och då har ju grannarna okrypterat nät jag kan "låna" ;)

Kitty
2007-02-11 - 18:09:04

Den filmen är jätte rolig! As sköna kommentarer...

Linapinafina
2007-02-11 - 18:14:40

snygg layout på bloggen =D

Hanna
2007-02-11 - 18:28:20

Jag är inte stormförtjust i sallad med det ser ju riktigt gott ut.

Anna
2007-02-11 - 19:39:35

Sweetheart: Ska lära mig använda lap top på heltid nu..tror jag. Det trådlösa är dock skyddat här ska det inte snyltas! hihi.

Kitty: Ja den var helkul..gillade tonen, kommentarerna, relationerna, skådisarna, allt!

Linapinafina: Tackar - har gjort den själv, efter mycket pillande =)

Hanna: Hhaha ok, då kanske även du blir en salladsätare en dag ;)

Elin
2007-02-11 - 19:44:39

Har också en "softardag" idag, mest umgåtts och haft det mysis, sen plockat lite hemma, tränat och ätit gottis o sånt där :P

Vilken fin du blogg du har btw :)

Elli
2007-02-11 - 19:45:40

åh det såg gott ut! nästan så att jag blir hungrig nu även fast jag åt nyss :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: