GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tre favvoskor, tre favvoplagg, tre favvobutiker och tre vanor

2007-02-20 | 20:19:29 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Blev igår utmanad utav http://candh.blogg.se/  att lista
* mina 3 favoritbutiker - internet eller vanlig
* mina 3 favoritplagg
* mina 3 favoritskor
* 3 vanor jag har - bra eller dåliga.


Att välja bland mina skor är ju som att be mig att välja mellan mina föräldrar....ok mamma...jag är mest mammig...men ändå.

Dock så har jag ändå valt tre par som jag förtillfället håller lite mer kära
146310-942

När det gäller kläder och favoritplagg går det verkligen i vågor...jag har ratat jeans hela vintern t ex men är egentligen en riktig denimbrud. Men byxan har fått backa till fördel för mitt nya favoritplagg: Klänningen.
Jag gillar korta klänningar, knälånga klänningar, enkla klänningar, festklänninar. Jag gillar långa linnen som kan bäras som klänning och jag gillar klänningen som ord...mmm klänning.
Klänningen kommer nog hänga med mig starkt i år men jag har de senaste veckorna igen börjat längta tillbaka till jeansen och bära dom med "den perfekta" t-shirten. Annars är jag en sådan som inte kan ha för många linnen och som bär linnen året runt.
146310-941

Mina tre favoritbutiker är nog
* H&M - vanlig butik, men internet är också smidigt...men i butikerna kan man hitta guldkornen!
* www.ebay.co.uk
* Topshop,den vanliga butiken i Gbg och i Stockholm ty internetsidan skeppar inte till Sverige. Dumt.

Tre stycken vanor jag har:
* Jag smörjer alltid in mig med body lotion efter att jag duschat - BRA
* Jag trycker ned mig själv, hatar mig själv- DÅLIGT
* Jag går ut och går varje dag - BRA

Så där, *pust* stor utmaning det där.

Kommentera 10 st

Kommentarer
Karin
2007-02-20 - 20:22:00

haha den där teeshirten med tryck va bara så rolig

Nathalie
2007-02-20 - 20:28:36

jadu, det enda jag vill ändra på är länkfärgen, vore ju fint om det var den lila färgen =) Sen vet jag inte om du vet hur man får stor presentationsbild? Annars så är jag nöjd :) Vill nog inte byta typsnitt, haha :p

Anna
2007-02-20 - 20:30:47

Nathalie: är det länkfärgen du menar när du skriver inlägg och länkar till sidor o andra bloggar eller är det all text till höger till gamla ilägg, kategorier o så du menar?

Stiiina :D
2007-02-20 - 20:34:48

kul :)

Anonym
2007-02-20 - 21:06:56

jag gillar alla typer av skor bara de har klack för jag är kort

Anna
2007-02-20 - 21:14:59

karin: hihi ja jag köpte den på lager 157 för tre år sedan, det är min favvot-shirt! Hoppas du mår bättre nu! kraam på dig.

stiina D: Tack!

anonym: samma här, klackar älskar jag...o åste ha för att kunna se folk i ögonen...förutsatt att de har lågskor då...

Karin
2007-02-20 - 21:18:54

jo tack, mår bra idag igen! kikar friidrotten nu!
ha en fin kväll!
kram

Kim
2007-02-20 - 21:49:29

Jag lade till dig på msn, så kan vi snacka design där. :)

Anna
2007-02-21 - 00:25:45

Kim: tyvärr funkar inte msn på mi nya dator vilket är den enda dator jag har igång nowadays...vet inte vad som är fel om det har med nya Vista att göra eller vad det kan vara..får det inte at funka iaf...

hp
2007-02-21 - 15:12:45

oohh den där lilla lila var vacker!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: