GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Outfit värdig en kylig promenad i vinterslask

2007-02-15 | 13:00:33 | Vardag

146310-900
Det var skönt med en frisk promenad, om än slaskig och halkig och det blåste kyligt så att ögonen tårades,men det var skönt att röra på benen och få luft.

Snart ska jag fortsätta min "spa-dag" med att dricka en flaska Imsdal Källvatten jag nyss köpte på Ica (jag får visst inte i mig vatten om jag inte köpt det på flaska...weird) samt göra mig en lunch/mellanmålssmoothie. har köpt jordgubbar och mer krossat linfrö, hallon och blåbär tog jag upp ur frysen förut så de har tinat finfint =)

Hmm kanske borde duscha först dock..för Angelicka ska komma hit och smoothia till det med mig...blir säkert en "toxic" kaffemedvarmmjölkochkanel också....men helnyttig kanman ju inte vara..hehe--fast hur onyttig är en sådan egentligen?? Inte alls.










Kommentera 7 st

Kommentarer
Sofia Style
2007-02-15 - 13:03:46

det låter jättehärligt! Vad jobbar du med? Du verkar ha en sådan härligt flexibel vardag! (förlåt om jag missat nån info tidigare!)

sanna
2007-02-15 - 13:33:41

härligt med spadag!

Anna
2007-02-15 - 15:57:16

Sofia Style: haha inte behöver du be om ursäktför det. Jag jobbar inte alls, jag pluggar på folkhögskola på en linje som heter "Yrkesförberedande Konstärligt fördjupningsår"..en dag i veckan har vi lektioner , övriga dagar har vi egen produktionstid...så jag sysslar med foto, text,bild, pärlande, illustration på heltid - för det tar jag lån för haha...men jag skulle vilja ha ett fritt arbetsliv..som carrie bradshaw..haha.

sanna: ja det är nice!

Felicia
2007-02-15 - 16:14:13

Ska nog också ha lite spa, det kan jag behöva

Sofie
2007-02-15 - 16:18:03

Den är riktigt nice den soffan och grymt skön att sitta och ligga i. Den står på prio ett på inköpslistan när jag o killen ska skaffa lägenhet ihop. Måste spana in den du visade från IKEA...kan ju vara ett bra alternativ.

Caroline
2007-02-15 - 16:35:56

Du är utmanad! Kolla in min blogg! :)

Anna
2007-02-15 - 19:00:03

Felicia: Då tycker jag att du ska ha det bums - klart att du behöver och FÖRTJÄNAR det =)

Sofie: Ohh när ska ni flytta ihop? Vi har bott ihop i 2 år cirka men vi har varit studenter, arbetslösa o så där...först nu har min sambo fast job o så där o vi kanske kan köpa lite nytt istället för att ha gamla slitna saker..från bådas tidigare hem och föräldrar o så..köpa nya saker tillsammans.

Caroline: I will check it now!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: