GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

One cup cake and one Tee..ehh Tea please..

2007-02-08 | 07:27:13 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

146310-831
Uppe med tuppen idag, trots att jag är ledig, men ja jag trivs bäst med en early start. Ska strax avnjuta en Kaffemedvarmmjölkochkanel samt en Nutrilette Chocolate Crisp Dietbar och sedan sätta igång och göra några örhängen jag hade en bild av innanför ögonlocken innan jag slog upp dom för halvtimmen
sen. Men självklart var jag tvungen att välja lite önskeplagg först ifrån den Vida Webb Världen.
Det blev en Tee med tryckt och motiv och text ifrån www.gojane.com även stövlar och halsband är därifrån.
Den fina kjolen kommer ifrån http://topshop.com  och väskan är ifrån H&M .
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: