GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

oh danny, is this the end?..no, it is only the beginning..

2007-02-18 | 17:43:19 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-920

sådär, nu ska jag rycka upp mig, ha det mysigt och vårda själen. Stefan är och rollspelar så jag har lägenheten för mig själv. Har tänt en massa ljus, en del med äppledoft, kokat mig en kanna med te och ska njuta av Grease på dvd.
..fan vad bra den är...efter bara 3 minuter minns jag hur jäkla bra den är.

" some people are so touchy"..
Kommentera 7 st

Kommentarer
Hanna
2007-02-18 - 18:50:02

ja den är såå bra! kan kolla på den massa gånger! Har du sett CryBaby? Den är också underbart! med Johnny Depp (I love) . har du inte sett den måste du se den! Typ samma stil som grease, musikal-film temat! :) ha en bra kväll!!

Sweetheart
2007-02-18 - 19:12:09

Hey, har du inte ett par riktigt snygga lite baggy jeans på dig där? Eller har du snott pojkvännens? :)

Sandra
2007-02-18 - 19:35:18

Din blogg e råbra, blir alltid så glad av dina bilder..jeansen diggar jag är det dem "relaxe"från h&m eller är det ett par andra? =) ha en fortsatt bra kväll

angelica
2007-02-18 - 19:46:17

Den filmen är skitgrym! :) kan inte ens räkna ut hur många ggr jag sett den!

Yonna
2007-02-18 - 20:09:48

Faaan, va snygga jeans!
Se nu till att ha en himla mysig kväll med din pojkvän! Många kramar

Anna
2007-02-18 - 20:22:07

hanna: ohh ja! cry baby är en gammal favorit bland filmer för mig=) tränade ofta på att få fram en enda tår så där som johnny får, haha.
roligt att det ricki lake är med och iggy pop.
kram på dig


sweetheart: Det är ett par väldigt för stora jeans jag köpte för några år sedan på Vero Moda.. men de är jättetrasiga nedtill, gylfen åker ned hela tiden o sitter uppe med en nyckelringssplitring och de fläckades ned efter bara två dagars ägande kommer jag ihåg..spillde ut en hel kopp te..så högerbenet är lite gulaktigt i tonen, hehe.

Sandra: Tack så hemskt mycket! Kul att du gillar min blogg =) jeansen är ett par vero moda..två år gamla ungefär.

angelica: Den fick en helt ny innebörd för mig ikväll dessutom =)

yonna: åhh tck! trasiga gamla fläckiga vero modajeans...min pojkvän är dock inte hemma ikväll *morr* haha. kram o kram o kram på dig.

angelica
2007-02-19 - 17:24:38

Hoppas allt är bra idag med dig, och kul att filmen var bra igår! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: