GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Men mamma! Jag har faktiskt skurat här!

2007-02-23 | 18:49:34 | Vardag

146310-984Det var söta mamma som ringde på dörren, hemma igen ifrån Stockholm och med sig hade hon presenter! Pärlor, berlocker, tänger och tråd! Woohoo!
Här ska det smyckas, skapas och pärlas.

Ja presenterna är så fina att jag ursäktar lilla mammi att hon gick in med snöslaskiga skor på mitt nyskurade golv, haha..
Känns som att situationen vart lite omvänd där - brukar det inte vara mammor som klagar på barnen när de går in med skitiga skor?

Men nu ska jag väcka Stefan, som var trött efter jobbet, så ska vi äta mina hemmagjorda Dinkelpizzor - det doftar lovely i köket av kryddor och annat gottigt pizzapålägg.





Kommentera 2 st

Kommentarer
Sara
2007-02-23 - 22:29:03

Pyssla är roligt och avstressande. Dock har jag inte hunnit ta itu med mina smycken ännu vilket jag borde. Svarade btw på ditt inlägg i min blogg. Gör det mindre förvirrade. Din blogg är snygg btw!

Anna
2007-02-24 - 00:35:17

sara: Ja det funkar verkligen som terapi att sitta med pyssel och handarbete. Man slappnar va o koncentrerar sig på arbetet inte problemen.

tack så hemskt mycket!
kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: