GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lackönskningar och inte ett ord om Oscars

2007-02-26 | 07:31:34 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

146310-1004

Om jag hade pengar, och inte var satt på shoppingförbud, och fick välja vad jag ville denna morgon...en morgon jag trodde att jag precis skulle ha gått och lagt mig vid det här laget för att jag skulle ha varit uppe och skulle ha sett O*****, men som jag då inte gjorde utan istället har jag gått upp precis undviker allt som står om O*****...ja om jag då denna morgon fick välja att shoppa vad jag ville skulle jag utan tvekan stoppa följande i shoppingkassarna:

* Underbar Tee ifrån http://patriciafield.com ( som väl för övrigt var nominerad til den där O*****.)
* Snygga, lite slitna utsvängda jeans ifrån http://topshop.com  
* Röd lackväska med rosettdetalj även den ifrån patricia field
* Svarta lackskor med T-slejf ifrån http://have2have.se  

Usch, det snöar ute. Och jag är alldeles jättekolaseg i skallen och trött ty jag satt ju uppe väldigt länge inatt ändå bara för att jag var så arg över utebliven *O*****gala.

men ja är inte bitter, nej då, inte det minsta...

*svordomar och möbelspark*
Kommentera 9 st

Kommentarer
Yonna
2007-02-26 - 07:43:14

Jag tycker det är lite charmigt att utsvängda jeans är på väg tillbaka! Var i Portugal i vintras, och där sprang nästan alla tjejer omkring med OTROLIGT utsvängda jeans. Verkligen ABBA-stil liksom :-) Haha, det var ganska roligt att se.
Ha det bäst! Kram

leopardia
2007-02-26 - 08:07:06

den röda lackväskan är helt underbar ju...
jag tänker inte nämna o, men besök inte min sida om du vill hålla dig borta från o...

kram

angelica
2007-02-26 - 09:09:29

snygg outfit.

Karin
2007-02-26 - 09:15:42

mm det tror jag verkligen:)
Jag själv har ju också sådana där "bok-planer" o.s.v Och ibland är det kompisar som lägger fram förslaget och inte jag. Men jag har ju inte kommit på nån sån där "jätteidé" än. Men känns lugnt, jag är ju fem år yngre än dig så har fem år på mig nu haha:D

Sweetheart
2007-02-26 - 09:45:42

Åh, lovely jeans det där! Så tråkigt med den där O-galan.. Vilken kanal visades den på? Idag ska jag inhandla blåbärste :)

Karin
2007-02-26 - 09:52:31

HAHA nää jag menade inte ¨så.. glöm rullatorn;) Jag har kompisar som är flera år äldre än dig som fortfarande inte vet vad de vill göra, läsa eller en är intresserade av så du behöver inet känna någon stress! Du vet ju vad du brinner för:)

mia
2007-02-26 - 10:32:04

Å jag tittade inte heller men var ändå uppe jättesent så även jag känner mig seg idag...

Anna
2007-02-26 - 12:35:31

Yonna: för mig har de utsvängda jeansenaldrig försvunnit - har alltid tyckt det varit allra snyggast =) Kram!

Leopardia: Mm jag kan inte få väskan ur tankarna! Men jag besökte din blogg ändå...jag låtsades att det var en annan gala...hehe

angelica: Mmm jag tycker det med =)

Sweetheart: hey sweetie! mm jag älskar utsvängda jeans! Stuprörsmode eller inte =) Den gick på nån ny kanal - kanal 9 tror jag den heter - baaaahhh!
Hoppas du gillar teet gumsi!

Karin: ja det har jag vetat i massa massa år..men ja har aldrig kommit nånstans *suck* men det är bara att försöka hårdare - en dag kanske jag blir nåt hihi =)

Mia: *kram*

Casperadele
2009-03-10 - 14:54:08

I am really impressed!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: