GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lack, läder och utmaning

2007-02-02 | 23:03:35 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-795
Fick en utmaning utav http://kellybellybutton.blogg.se/ att skriva ner 5 saker ni absolut inte vet om mig..svårt..för det ni inte vet redan har jag ju valt att inte dela med mig av anledningen att ni inte ska veta det..eller så har jag inte hunnit få med det...Å andra sidan är jag ju öppen om det mesta - allt från depression, självhat, tankar, mat, godis och shopping.

Men ok..fem grejer jag kanske inte tagit upp:

* Jag gillar lack och läder och klär mig gärna i korsett och höga fetischaktiga platåstövlar. Dock är det svårt att bli annat än uttitad som ett djur på zoo i denna lilla stad om man går klädd så.

* Jag vill inte ha barn. Tycker de låter för mycket och luktar konstigt.

* Jag föddes med blåsljud på hjärtat

* Jag nobbade gitarristen i Suede - Richard Oakes en natt efter en fest på Café Opera..detta trots att jag var helt galen i honom och Suede var/är mitt favoritband.

* Jag hatar ananas. Jag tål inte smaken. Knappt åsynen ens en gång. Blev en gång erbjuden att smaka på just ananas inne på RIMI i Fisksätra när jag bodde där. Trodde det var någonting annat först så jag gick närmare och fick ananas uppstucket under näsan. Var tvungen att rusa hem, nära att spy flera gånger och var tvungen att ligga och "vila" i en timme innan jag kunde gå tillbaka till affären.







Kommentera 6 st

Kommentarer
Qaroline
2007-02-02 - 23:11:25

Har du bott i fisksätra du, Haha jag med ; D

Johanna
2007-02-03 - 11:14:14

Haha... riktigt tuffa bilder på dig i lack och läder! men förstår om du skulle bli uttittad om du gick runt så... Men vem bryr sig så mycket egentligen?

Anna
2007-02-03 - 14:34:37

Qaroline: Jajamänsan. I första huset till höger vid brons som leder ned till pendeltåget..eller upp från pendeln in i affärerna/pizzorna.

Johanna: Nej jag brukar klä mig som JAG vill så får väl folk skratta,peka och tycka som dom vill =)

Annelie
2007-02-04 - 11:30:46

hahaha, ja jag bor i en stad där det är = socialt självmord att ha en kjol som är kortare än knälängd, så jag forstår din sits... =)

Rolle
2008-02-02 - 15:33:03

Tycker att du är fin i dina kläder.
(skulle också titta lite i smyg)

Abdulhanne
2009-07-14 - 08:04:57

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: