GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kryddan på moset - lite lera och en otroligt ful blomma.

2007-02-21 | 13:07:31 | Vardag

146310-952
Dagens middag fick bli potatismos, vegetarisk grönsaksbiff, massa grönsaker och en klick dressing.

För 30 sekunder sedan började min tvättid...och här sitter jag. Ska snart gå ner..snart.
Måste ju också ta dagens promenad men fasiken vad snön yr där ute, i världen utanför fönstret..

Ska nog gå och sola sedan för att svettas lite och ha lite vardagslyxkänsla bland tvätt och fastbränd mjölk i kastruller och på spisplattor.

...måste gå och köpa mjölk och svinto...

Var i leksaksaffären förut en sväng och köpte några paket cernitlera...har ju funderat på det ett tag nu om det inte går att göra smycken av det och efter att ha kollat, sett och inspirerats av
http://sofiacarlberg.blogg.se/ och http://kellybellybutton.blogg.se/ och deras fantastiska fantasikreativitet så har jag bestämt mig för att göra tankarna till verklighet.

har redan gjort en otroligt ful blomma.

Har även suttit hela förmiddagen och mixtrat med min bloggdesign..får se om jag låter den vara så här ett tag - headern är helt ny och profilbilden är större. Men det är ju svårt att veta hur det ser ut på andras datoror med andra webbläsare oh sådant där.
Just nu ser designen helt ok ut på de 3 datorer som existerar i just detta hem i alla fall - vad gäller storlek, gränser och ramar..typ.

Over and out...to the tvättstuga.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Yonna
2007-02-21 - 14:50:42

Jag gillar den nya designen, supersnyggt! Färgerna rosa och rött går faktist ihop bättre än jag trodde att de gjorde!
Ha det bäst! Kramar

Sofia Style
2007-02-21 - 16:06:52

vad roligt att du inspirerats lite! Jag längtar tills jag har lite mer tid för pyssel igen :-) Kram!

Anna
2007-02-21 - 16:46:35

Yonna: det rosa o det röda är ju gammalt, det är bara headern o profilbilden som är nytt..men tack ändå - kul att du gillar det! kramleikram.

Sofia Style: Haha o jag längtar tills jag är en busy career woman som du ;) kram på dig bästaste sofia.

alex
2007-02-21 - 18:43:07

Haha, vad kul det där lät :
"har redan gjort en jätteful blomma" Haha! Kämpa på Anna! Låt fantasin flöda :D

Anna
2007-02-21 - 19:48:35

alex: men det blev faktiskt ful haha..men jag kämpar på - kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: