GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag lyckades motstå den förförande frestelsen..

2007-02-26 | 19:38:10 | Vardag

146310-1009
Lite bilder ifrån dagen:
* Min outfit från min promenad med Angelica samt när jag utträttade ärenden på stan.
* Den goda vattenmelonen ifrån handlingen på Ica i förmiddags.
* Nya Veckorevyn, miniPollys och en Yoggi delikatess mjölkkolasmak som jag fick utav mamma, söta mamma =) Vilka underbara färger det blev tillsammans dessutom! Inte bara gott och roligt - utan estetiskt också, hihi.

Jag har klarat av allt jag skulle/borde/ville/måste för idag som jag vemodigt bloggade om imorses - disk, handlande, promenaden, skickat tillbaka till H&M och Ellos, bokat om tandläkaren, bäddat osv.
Jag har precis fotograferat en bild på min supergoda lasagne till min påtänkta "Glamourkokbok" (bild kommer i nästa inlägg) och jag blir bara mer och mer sporrad att ta tag i denna idé.

Dessutom måste jag berätta om "hur extra duktig" jag känner mig idag: Jag och Angelica gick in på Lindex förut och Angan plockade på sig topp och snygga byxan och trosor och jag....ja jag har ju shoppingförbud de luxe! Så såg jag en grå lång t-shirt/tunika på barnavdelningen med ett snyggt tryck på...och jag blev så kär...ja jag gick till ooch med så långt med toppen som till provhytten...Och jag lät den omsluta min kropp ett tag...Men sen satte jag stopp!
Ja jag sa NEJ nej nej till att gå längre med den, även när Angelica erbjöd sig att betala så länge tills jag fick mer pengar..

Jag klarade det!
Kommentera 6 st

Kommentarer
Elsa
2007-02-26 - 21:00:28

Grattis, bra jobbat tjejen! :D

johanna
2007-02-26 - 21:06:18

snygg outfit =) Jag kommer inte att vara på min blog gpå 1 vecka från och me dimorgn för ja ska resa till amsterdam. Tänkte bara tala om de för dig =) pusss! Johanna

Anna
2007-02-26 - 23:33:31

Elsa: tack så mycket gumsi =)

Johanna: Nu hoppas jag att du har "the time of your life" på din resa gumman! kramar!

emma
2007-02-27 - 09:55:05

Du, nu postade Ebba din pollyochveckorevyn-bild! :D

Sweetheart
2007-02-27 - 12:08:34

Wow, grattis till att du kunde stå emot! Inte illa det :) Hoppas du fortsätter med din kokbok, den måste bli grym med alla dina bilder som är så snygga! :) Ha en underbar dag tjejen, kram!

Antonanastasia
2009-01-28 - 09:23:13

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: