GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag är ingen Carrie...jag är en Aidan.

2007-02-04 | 14:19:21 |

146310-801

Ja..jag drömmer ju alltid om att vara som Carrie Bradshaw i Sex and the City och självklart vill man ju ha Mr Big. Men nånstans, i verkligheten, så verkar jag ändå bli och vara en helt annan karaktär: Aidan.
Killen Carrie bedrar med Mr Big, Killen som älskar sin Carrie, killen som sedan tar tillbaka Carrie, friar till henne men sedan tar det slut för såren har inte läkt " he doesn't trust her"..

Jag känner mig som Aidan, men är jag ihop med en Carrie?

Jag vet inte vad det här betyder alls och jag vet inte någon fortsättning eller något...just nu känns allt bara tomt. Jag vet inte hur allvarligt det inlägget ska tas eller läsas eller om det ens kommer att stämma över huvudtaget om en timme.
Men just nu..just nu så är det bara tomt.

Men jag lyckades i alla fall illustrera lite hur det känns.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Karin
2007-02-04 - 14:39:02

måste bara säga.. jättesnygg bild:)

Ida
2007-02-04 - 14:57:02

Du gör så snygga illustrationer... Och ny presentationsbild och banner ser jag, fina! :)

Maria
2007-02-04 - 15:03:49

ja, skulle precis som din mamma också köpt dem!

Annicka
2007-02-04 - 15:48:37

Jag GILLAR dina bilder/foton GRYMT mycket!

Antonia
2007-02-04 - 15:54:05

tråkigt :( men biöden var super fin.

Qaroline
2007-02-04 - 16:44:30

hm...nu hänger jag inte med, menar du att du upplevt samma så som Aidan eller känner du bara att du på något vis är lik honom(?)

Voine voine... frågar man inte så får man ingenting veta : )

Ally
2007-02-04 - 17:15:53

Åh, vad sorgligt det lät..

SweetCatwalkCity
2007-02-04 - 17:44:29

Vilken fin bild. :)
Skickar över en kram till dig. :)

Julia
2007-02-04 - 17:48:59

Du, jag har försökt att göra det du har sagt men hur gör man med html länken? Jag förstod inte det...

Anna
2007-02-04 - 21:16:48

Karin: Tack! Ja jag är nöjd med bilden faktiskt o färgerna och att jag inte suddade en enda gång... =)

Ida: Tack så hemskt mycket..blir glad av dina kommentarer =)

Maria: Hmm tja, du kan också få köpa smycken av mig ..precis som mamma =)

Annicka: Åhh..jag blir så glad över att få såna diamantkommentarer! Du gjorde mig glad!

Antonia: Tack så jättemycket =)

Qaroline: Jag hänger inte hller med riktigt..klart du får fråga..men jag är så virrig just nu..men jag känner mig som Aidan..bedragen och kan inte lita...lite samma sits som han..

Ally: hmm det känns sorgligt just nu..och konstigt och tomt och ovetandes..

SweetCatwalkCity: Tack..för kramen och och kommentaren..skickar en kram tillbaka till dig =)

Julia: Precis som när du laddar upp en bild för att ha med i ett inlägg så laddar du upp den bakgrundsbild du vill ha..när du fått upp bilden i den ruta du skriver inlägg i så finns det i verktygsfältet en knapp som heter "html" du får då upp ett fönster med en länk till din bild..kopiera där det börjar med "htt://"..och slutar med jpg..
annars råder jag dig att gå in på Infosidorna som finns på www.blogg.se och läser de två pdf:er de har om just sådant här.
kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: