GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Inget OS - ingen Eld, jeansdrömmar , Gina Tricot, grillat...

2007-02-24 | 11:58:01 | Vardag

146310-987

Ahh härliga underbara lördagförmiddag - bästaste dagen och tiden på hela veckan.
Njuter av min "sommarfrukost" - en halv vattenmelon och russin. Yummie!
Levde på vattenmelon i somras - till frukost och till lunch och sedan grillat på kvällen.
Och vet ni vad? Vi ska faktiskt grilla ikväll! Tacka vet jag el-grill i lägenhet. Sommar året runt och ingen eld och inget os.

Suktar efter shopping på Gina Tricot nu..men får inte, men vill..
Älskar deras toppar och kavajer och linnen och sådant, men jeansen har jag svårt för, modellerna känns konstiga..känns som att de är gjorda för jättelånga människor utan bäckenben...eller så har jag bara fått tag på väldigt felsydda jeans...
Åhh, nu är det reklam för JC, crockerjeans för 399:-! Vill ha ett par gula - nu!

Men nu måste jag skynda, mammi står här helt och fullt påklädd och vi ska gå på långpromenad...antar att jag ska ha något mer på mig än trosa och linne.

Cioa!
kram
Kommentera 10 st

Kommentarer
anna wintour
2007-02-24 - 12:59:47

jag ska till gina tricot

anna wintour
2007-02-24 - 12:59:53

oj oj vågar du titta på kändisarnas radikala förändringar?

Anna
2007-02-24 - 13:39:34

anna wintour: Lyllo dig!..ja det skulle jag väl våa men var ska jag kolla på dom?

fanny
2007-02-24 - 14:06:57

fin blogg du har. härligt med fina bilder och mkt färg :)

mvh fanny - all about me and the gossip

Karin
2007-02-24 - 14:24:44

ah beror nog på det haha
gud vad dina smycken är fina, måste bara säga det...
och dina teckningar, du är så duktig så:)
grilla lät underbart. själv ska jag bli bjuden på oxfile´här hemma hos mamma och pappa:)
kram kram!

issa
2007-02-24 - 14:33:35

gott med vattenmelon!! tror jag måste köpa mej en halva eller så:) och ha till kladdkakan jag bakade igår, som jag inte kan låta bli o gå o nalla av:P mysigt o grilla! vill ha mig en sån där inomhusgrill jag me!

Emilia
2007-02-24 - 14:46:03

Vattenmelon är sååå gott! Somrigt...
Härligt att grilla! :) Jag vill också shoppa på Gina, love it!

Anna
2007-02-24 - 17:24:29

Fanny: Åh tack så mycket! vad kul at du gillar min blogg! Stor kram på dig!

Karin:åhh vad mysigt - braklyxmiddag hemma hos föräldrarna =) Hoppas de pysslar om dig rejält.
Tack så jättemycket för komplimangerna Karin. Du är ju så duktig och kreativ och fin och snäll och massa mer med en av de bästaste och populäraste bloggarna. Kramar i mängder.

Issa: mmm vattenmelon känns fräsch, är mättande, bra för njurarna...o allt möjligt =) Fin färg också!

Emilia: Japp, sitta o sörpla i solen med vattenmelon...mmm sitta o äta sommarfrukost i varmt soligt väder...sen grillparty på kvällen, med lika soligt varmt väder...åhh älskar sommaren!

Julia
2007-02-24 - 18:41:38

Hur tar du dina bilder egentligen? Har du ett vitt skynke bakom eller fixar du det på något annat ritprogram?

Anna
2007-02-24 - 20:57:39

Jag fotar det mesta mot ett vitt lakan och försöker ha bra belysning..men precis som snö blir aldrig lakanet vitt på bild..jag anänder mig av Kurorverktyget, kontraster o så målar jag vitt runt om eller frilägger. Lite pill men jag ääääälskar att göra det!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: