GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I am off to baggy jeans land..om badrocksskärpet släpper mig

2007-02-09 | 11:35:16 | shopping, provrummet & cravings

Yes! Jag åker och shoppar! Jag ska leta baggy jeans och jag ska fika chokladmuffin och jag ska strosa och vara lycking i ett köpcentrum i några timmar. Lyssna på Ipod och läsa bok på illaluktande buss.
Jag har på mig bekväm shoppingoutfit i form av ribbstickad tröjklänning, strumpbyxa och overknee. Väska packad med förstahjälpensmink, våtservetter och pengar och kort!

Men..hur lyckas jag jämt fastna med badrocksskärpet i alla dörrhandtag så att när jag rusar ut  ur ett rum genast kraftfullt schvungas tillbaka?

Ciao!
Kommentera 4 st

Kommentarer
Qaroline
2007-02-09 - 14:11:37

Hoppas du hittar mycket fina prylar : )

Lovely Li
2007-02-09 - 16:32:39

Åh jag är så spänd över att se vad du shoppat!!! Nu när jag själv är i inredningstagen blir man extra nyfiken!

Vill du veta en hemlis... Jag har redan fått nyckeln!

Återkommer...

Anna
2007-02-09 - 18:48:16

Qaroline: Jag hittade en massa...mycket som jag inte köpte, en hel del jag inte hade råd med men också lite jag kom hem med, hihi =)

Lovely Li: Haha såg så jäkla mycket snyggt vi ska köpa till dig o luna sen =)
Har du???
Woohoo!
puss

Noaadine
2010-06-24 - 12:35:16

Excellent site. It was pleasant to me.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: