GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hi-tech und lasagne!

2007-02-20 | 19:28:18 | Vardag

146310-940
Äntligen har jag fått mat i magen.
Skulle ju laga till mig lasagnen efter duschen vid fyratiden, men då kom Stefan hem och hade fått idén att vi skulle köpa en ny DVD - inspelningsbar. Så vi stack till en sådan affär och gick och velade och försökte förstå alla sorters förkortningar och hi-techbeskrivningar.

Det lättaste var att betala och bära hem den..

Sen skulle den ju sättas igång och sladdar in och ut och kablar hit och hit och dit och hit igen...men nu verkar den funka..efter hot om att få åka ut igenom fönstret.

Vart så hungrig att jag nästan slutade vara hungrig..? Hade ju bara druckit morgonsmoothien och ätit den den där semlan på hela dagen..kanske inte så lite i och för sig..

Men nu ligger en  vegetarisk lasagnebit och skvalpar i magen tillsammans med en massa grönsaker och 2 glas färskpressad juice.
Kommentera 7 st

Kommentarer
Yonna
2007-02-20 - 19:36:42

Gott det ser ut!
Hoppas att den nya dvd-spelaren fortsätter fungera, annars är det ju inte så roligt... man vill väl inte riktigt slänga ut den genom fönstret egentligen liksom ;-)
Kram

Nathalie
2007-02-20 - 20:03:42

tsm! Vad är det du har kvar? :)

Anna
2007-02-20 - 20:23:38

Yonna: Mmm den sat verkligen gott den där matbiten...mmm och nu är jag så törstig!

Haha ja vi får hoppas att den håller ett tag nu...ett bra tag...men fattas bara att tv:n går sönder eller nåt, hihi.

Nathalie: Hmm tja är du nöjd så eller ska jag göra mer? vet heller inte hur du ser det hela...för vi kan sitta med olika internet explorerversioner o så...min blogg ser annorlunda ut på olika datorer...sen är det svårt med typsnitt..alla har ju inte samma.

Catrin
2007-02-20 - 22:55:35

Det där såg jättegott ut!

Rebecca
2007-02-21 - 14:57:06

Det där såg ju inte liite gott ut?! :D

Anna
2007-02-21 - 19:51:24

catrin: mmm det var gott också =)

rebecca: kanske för att det var mycket gott som det inte såg liiite gott ut =) hihi hoppas du ätit gott idag! kram

Sverrehelena
2008-10-06 - 14:32:24

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: