GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Grease Lattening!

2007-02-03 | 10:23:29 | Vardag

146310-797
Lördag morgon...min favoritmorgon av alla morgonar tror jag. Den känns soft och skön och slapp. Man får dra sig och dra ut på saker, man får laffa runt i pyjamas och pyssla med lite ditt och datt. Man kan ha storslagna planer eller inga planer alls.

Jag har inga planer...Stefan ska nog på grabbfest ikväll och jag är ju ingen grabb. Och jag har ingen tjejfest eller mixadkönsfest att gå på heller....

Så kanske att jag går till Konsum och köper några filmer - de säljer en massa " 1 för 59:-, 2 för 99:-" och jag är extra sugen på Gilbert Grape. Och kanske några tecknade Tintinfilmer. Tintin är ju min favorit sedan barndomen! Synd bara att de verkat ändra rösterna...det förstör lite granna av stämningen, nostalgin och trevligheten.

Annars så är det ju melodifestival! Gala, glam, glitter, fjäderboa, cerise och lila! Men jag är också sugen på att titta på min Greasefilm jag fick i födelsedagspresent av Stefan förra året. Den är så söt ty själva filmfodralet är klätt i en liten miniskinnjacka - en sådan de tuffa  T-birdsen har i filmen.
Men nu ska jag dricka min kaffemedvarmmjölkochkanel...mmm Grease lightning...eller kanske mer Grease Lattening! lalalallaala!
Kommentera 7 st

Kommentarer
Karin
2007-02-03 - 11:22:47

grease lattening, mohahah;)
aa verkar som det blir en mysig dag idag:)
jag har nyss danstränat (är hos mamma å pappa å hälsar på) å nu ska jag vispa iordning en förmiddags latte åt mig å mamma, (minus grease) haha

alex
2007-02-03 - 12:01:10

Åh, latte!

Idag ska jag och mina vänner baka semlor! Vet du möjligtvis vilken dag den riktiga semeldagen är?
Kram!

Julia
2007-02-03 - 12:39:29

Hur kan man få en sådan cool bakgrund på sin blogg som du har? Ska man betala eller?

Anna
2007-02-03 - 14:03:14

Karin: Ojoj du är så duktig med träning och hålligång :) Beundrar det.
Det är jätteskönt väder ute idag, har tagit en lång promenad lyssnat på fågelkvittter och värmt ansiktet i solsken - kändes som en fin vårdag!
Hoppas din latte var god och att du har det mys! Kram

alex: Fettisdagen i år är dne 20 februari =)

Julia. Man bytrer enkelt bakgrund i stilmallen och det är gratis. Bakgrunden jag har har jag designat/ritat själv i photoshop...kul att du tyckter den är cool =)
kram

Nora
2007-02-03 - 15:46:14

Snyggt kollage!

alex
2007-02-03 - 17:41:25

WOW, du har ju koll! jag hade för mig att det var den 28:onde! TACK :D
Kram

Lokenatalia
2009-03-13 - 14:41:07

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: