GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Cool Spring Trend och glada färger

2007-02-19 | 08:29:55 | shopping, provrummet & cravings

146310-924146310-925
 Vilka härliga färgklickar! Blir så glad av att titta på dessa väskor ifrån http://wilmadesign.com ...och man ska ju vara glad så därför tar jag med dom i bloggen i hopp om att åsynen av dom gör nån utav er glad med.
Dessutom ville jag visa IsaDoras "nya" annons som jag blev smått förälskad i igår. Tycker att annonsen i sig är skitsnygg, och strunt samma att jag aldrig kan få sådan där perfekt flawless hy som modellen har ( eller det har hon säkert inte ens själv) så blir jag ändå förförd av färgerna och produkterna. Rosa, orange och härligt.

Stor vill-ha-känsla kring både sminket och väskorna, men jag ska nöja mig med att bara titta....så länge.
Kommentera 7 st

Kommentarer
Li
2007-02-19 - 08:46:25

Jag blev glad!!! Vilka fina färger!

Hur mår du nu, känns det bättre? Jag tog nästan åt mig lite av ditt långa inlägg, jag förstår självklart att ingen kan knäppa med fingrarna och bara lyckas göra dig glad...

Men det känns som att vi kommer få många tillfällen att prata om detta gumman så jag skriver inte mer om det ämnet nu, tycker att det är så pass viktigt och allvarligt att vi borde prata om det mycket och länge och för oss själva! Varm kram!

Sweetheart
2007-02-19 - 08:46:48

Så härligt med lite färg, ett säkert tecken på att våren kommer! :D

Anna
2007-02-19 - 09:44:50

Li: Ja visst är de adorable!
Jo då det känns bättre idag...
ber o ursäkt om du tog illa upp, det var inte meningen...men somjag skrev - det va ett otacksamt självömkande inlägg skrivit i en väldigt djupt nere i dalensvacka.
Jag är väl ganska labil i psyket, har bl a min gynekolog sagt och det förvärras ytterligare under mens....och tyvärr går det inte göra nåt åt...man får försöka leva med det...både jag själv o andra runtikring.
Kommer du på fredag nu då?? *hoppas hoppas*

Sweetheart: Ja visst är det? Skönt att man märker skillnd ute nu...även om det är snö o slask o kallt så är dagarna längre o ljusare =)

emma L
2007-02-19 - 12:27:29

Fina glada väskor, men lite väl lika Luella Bartleys (för Mulberry) gamla Gisele för min smak :)

http://www.purseblog.com/images/luella_baby_gisele_leather_tote.jpg

Elin
2007-02-19 - 13:44:58

jättefina väskor, en av fördelarna med att bo i USA måste vara att de har så himla mycket att välja bland:-)

Anna
2007-02-19 - 14:38:38

emma L: aha..aldrig hört talas om tror jag..eller så har jag det men vet inte om det..men alla inspireras nog av nån annan alltid när man designar.

Elin: Hmm men det är inget amerikanskt märke tror jag inte...tror det är finländskt faktiskt.

Oddinga
2009-01-08 - 09:05:10

Sehr schon, gut gemacht


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: