GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bland fula tapeter och plastiga krokar, Home Sweet Home

2007-02-15 | 09:39:01 | Vardag

146310-896146310-895
Fick en utmaning utav http://wippzi.blogg.se/ att visa upp hur jag bor. Har ju ofta med bilder och detaljer ifrån mitt hem, så ni som följer min blogg har ju redan sett en del och det känns onödigt att visa gamla bilder...men här är lite nya.

De fyra översta bilderna är från köket, datarummet (fast nu är ju hela lägenheten mitt datarum när jag fått en lap top..hihi) och hallen. I köket har jag även mitt "hemmakontor, min skaparverkstad, min smyckestillverkning"

De sex nedre bilderna är ifrån sovrummet - mina nya kuddar och överkast, samt mitt nya projekt att fixa till tavlor och ramar och så där ovanför byrån...ska bara hitta rätt bilder ( mina egna alltså), ifrån badrummet - nya krokarna ovanför handfatet och ovanpå en byrå. Marilyn Monroedetaljer ifrån hallen.

Jag vill verkligen fixa till här hemma och nya tapeter eller nya färg på väggarna är det jag suktar mest efter och som skulle göra stoooor skillnad. Vi är på G att köpa ny soffa, jag och min sambo e Ikeasoffa jag har tittat ut med schäslong och små sidorbord, perfekt för mys, lap top och tekopp!;
146310-897
Kommentera 6 st

Kommentarer
angelica
2007-02-15 - 09:52:25

Fint :)

issa
2007-02-15 - 09:53:52

den va snygg! vi är också på jakt efter ny soffa,men är liite tveksam till ikea soffa. har en nu och den har praktiskt taget brakar ihop, på bara 1 år. inte roligt!

Sofia Style
2007-02-15 - 09:58:18

du ser ut att ha det så mysigt!

Sofie
2007-02-15 - 11:22:18

Snygg soffa. Finns en liknande på Mio som är as läcker. Den heter Hollywood. men den kostar säkerligen några tusenlappar mer. Ta en titt vettja. Hollywood XL.
Kranis

Anna
2007-02-15 - 16:07:57

Angelica: Tack =)

Issa: Hmm nu blev jag ju lite skeptisk til soffan om du har så dålig erfarenhet...hmmm

Sofia Style: Åhh tycker du??? Va kul...hehe ja om man fotar från rätt viklar så, hihi

Sofie: Ja jag har kollat på den soffan också..den är skitsnygg..och kanske att man ska överväga den...dyrare ja..men håller kanske längre.

Dreamteamparty
2009-12-16 - 10:10:22

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: