GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bara bra saker

2007-02-13 | 10:54:35 | Vardag

Den lovely morgonen har blivit till en harmonisk glad förmiddag.

*En Cosmopolitantidning och ett 100kronorsrabattkort på La Redoute damp ner genom brevinkastet för en stund sedan.
*Kom på att bästaste Weeping Willows släpper nya skivan imorgon på Alla Hjärtans Dag - har bokat den nu och kmmer få den som en signerad Hjärtepresent imorgon =)
* Mailade med Martina och förhoppningsvis bokar hon Brett Andersonbiljetter till oss till hans spelning i Stockholm i mars....veckan efter att bästaste Topshop öppnar sin tredje största butik i världen just i Stockholm i "Debenhamshuset". Woohoo!
* Har fått på mig skönskön outfit i form utav very baggy jeans, låååångt vitt ribbat linne, bra bh och skön trosa...ska bara få på en strumpa eller två så ska jag sedan ta mig en promenad.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Emilia
2007-02-13 - 11:18:44

Låter som du har en bra dag! NJUT :)

Sofia Style
2007-02-13 - 11:44:36

härlig dag!

Julia
2007-02-13 - 12:34:44

Är den skivan bra då? ^^

Ha det så roligt! :D

Anna
2007-02-13 - 14:55:36

Emilia: Haha, jag ska försöka njta så gott jag kan vännen =)

Sofia Style: Ja jag känner mig lugn och harmonisk idag...men ska ha mens om några dagar så detta kanske är lugnet innan stormen, hihi.

Julia: Det vet jag faktiskt inte - den har ju inte släppts än så jag har inte hört den..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: