GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Baja päron och smällande proppar.

2007-02-10 | 12:28:57 | Vardag

Är väldigt sårig i strupen idag och trött i huvudet och väldigt törstig...men fruktansvärt välmående ändå trots det stora alkoholintaget som inmundigades igår..

Det var 25:an i baren när vi kom så på 25 minuter beställde jag 2 stycken Baja Päronshots, 2 cosmopolitans - och jag KRÄVDE att de skulle vara riktiga cosmos utan surt och bubbligt tjafs de annars har pippi på att blanda i. Men nu blev de perfekta! Det bidde även några öl och en hel del dans till två stycken trubadurer med klassisk småstadtrubadursuppträdanderepetoar
...finns det någon slags trubadurskola i Sverige där alla trubadurer skolas in i vissa manér och vissa låtar de bara måste kunna spela?
* La isla Bonita
*Cotton Fields
* Ett Tomas Ledinpotpurri
* Några Per Gessle



Men det var i alla fall trevligt! Det är det alltid med Karin.

När jag kom hem och tände sovrumslampan smällde det till utav bara fan rent ut sagt, och sedan var all el i hall, datarum och sovrum borta. Hyresvärden kom motvilligt hit nu på förmiddagen och rättade till problemet...vi störde visst i hans tv-tittande.

Nu ska jag sörpla Ramlösa med kaktussmak, äta Knasen tablettask och fota av min extremt snygga nya lap topportfölj!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Karin
2007-02-10 - 12:50:12

haha nu reagerade jag när det stod Karin igen:)
vad roligt att ni hade trevligt! själv hade jag sjukt kul:)

Anna
2007-02-10 - 18:13:28

Karin: Hehe..tja jag skulle gärna ha dig som vän och skriva om dig i mina inlägg också precis som min riktiga vän karin =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: