GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ahh sweet sweat...sötsvett?

2007-02-15 | 11:03:38 | Vardag

Nu har jag haft en välgörande stund i solariet på 20 minuter. Svettades och det kändes nyttigt och det doftade av solskyddsfaktor och hallon body oil. Nice.
Nu ska jag bara vaska ansiktet och smörja in det  noga innan jag beger mig ut på den 6km långa promenadsrutten.
Ohh nu kom posten! Hopas det är nåt kul!

...nja..50 kronors rabattcheck på ICA...var fasen är min Weeping Willowsskiva?? Den skulle ju ha kommit igår ju!
Kommentera 2 st

Kommentarer
thowe
2007-02-15 - 12:03:47

hjälper solskyddsfaktor i solariet? har alltid undrat... ;D

Anna
2007-02-15 - 15:59:17

Thowe: jag vet faktiskt inte om solskyddsfaktor hjälper i solariet...men jag tänker att det kan ju inte skada att ha på det utifall att..smörjer in bröst, där jag har och har haft födelsemärken och ibland ansiktet.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: