GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vardagliga stilleben

2007-12-12 | 00:33:07 | Anna/Avanna-fakta,frågor&svar

146310-3420

Jag är svag för sådana här vardagliga stilleben...Personliga och omedvetna stilleben.
Som man finner i sitt eget och i andras hem där ens personliga prylar och placeringen utav dem berättar mycket om personen i fråga.
De är naturliga bilder och berättelser..inte konstlade eller uppgjorda.
Utan de bara "är".

Dessa bilder är tagna för bara några minuter sedan och visar en del av mitt skrtivbord. Min arbetsplats och mitt kontor.
Lila glittrigt nagellack
Ipod
En bränd skiva med julmusik
En linjal i neonrosa plast
Några frimärken


Det är bara så Jag.

146310-3421


(foton: jag själv)

Och jag inte låta bli att känna en gnutta oro också..över att publicera dessa bilder i och med att de just visar att jag äger brända skivor med Absolute Christmas. Visserligen är det inte jag som bränt dem. Visserligen är de cirka 10 år gamla..
Ändå oroas jag nu av att nån spion för "detärolagligtattladdanersamtkopieramusik"roteln ska haffa mig...

Men det är också så Jag...atta oroas..
Kommentera 9 st

Kommentarer
Kim
2007-12-12 - 01:06:54

men åh, kan du inte göra en fick kalender? en sådan som man har ALLT planerat i, och som alltid ligger i väskan. :D

kitty
2007-12-12 - 02:52:44

GILLAR BILDERNA.

Mercedes
2007-12-12 - 07:15:44

Ha en toppenskön dag! :))

Maria
2007-12-12 - 08:15:17

Stämmer alldeles utmärkt det ;)

Mindy
2007-12-12 - 09:50:03

Åååh vad roligt!
Nej, inte jag heller. Tog ett tag innan jag fattade hur man fick dit det jag har nu ens, men det går nog på samma sätt. Annars får jag väl fråga nån annan sen. Har sett många som har ganska stora headers på metrobloggen också. Som typ http://metrobloggen.se/socker osv..

Jaa, jag förstår :) Jag tänkte på ungefär en sån enkel som Clara fick, fast förstås inte likadan. En som liksom är enkel men ändå söt, och så vill jag ju ha lite starka färger och så. Och texten som jag sa innan. =)

Men annars får du göra hur du vill, ska bli spännande att se :P

Kram på dig!! :D

Malin
2007-12-12 - 09:57:17

Från en nördig music management studerande (med en supersnajsig "today I'm wearing this" tisha) kan jag meddela att det INTE är olagligt att kopiera en skiva! Man får nämligen göra enstaka kopior av en fysisk skiva/låt man äger å ge bort till nära och kära, vare sig det är i filformat eller fysisk cd! Så du kan va lugn! ;) Sen att det inte är en skiva du köpt..utan laddat ner, det är en annan femma ;P

Anonym
2007-12-12 - 11:37:33

Älskar ditt rosa fodral till ipoden! vart har du köpt den underbara? :D

Martina
2007-12-12 - 17:03:33

Det är inte olagligt att kopiera, men att framställa många ex och sälja är det.

Martina
2007-12-12 - 17:03:37

Det är inte olagligt att kopiera, men att framställa många ex och sälja är det.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: