GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

..jo mamma...

2007-12-14 | 01:50:00 | Skor Skor Skor!

mamma..om du läser min blogg...och det gör du ju..det första du gör när du kommer till jobbet...eller hur?
Vilket borde betyda att du då gör om cirka 4,5-5 timmar...God Morgon mammi!

Jo mamma...ni skulle ju köpa klappar i helgen...
Just nu funderar jag på ett par röda stövlar....typ strl 37-38..lite läderaktiga..inte mycket klack..typ sådana där du vet som en dum tjej snodde för mig på badhuset när jag var 11 år och pappa fick komma och bära ut mig..
Sådana skulle jag vilja ha igen.

146310-3458


(illustration: jag själv)

..fast nån klänning eller den där skinnkjolen irån Gina Tricot skulle också sitta fint...Asså den där skinnkjolen och röda stövlar - WOW!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Lottis
2007-12-14 - 09:44:31

Hihi, röda stövlar är väl varje tjejs dröm :-)
Nu ska jag traska iväg till jobbet i den arktiska kylan som råder... Lottis tycker inte om kyla... *burr* Men hellre snö än blask och slask...
Ha en bra dag, min goa gumma! Pussåkram

Caroline.
2007-12-14 - 15:02:53

Haha så sött! Fast inte kul att bli avstulen stövlarna på badhuset. Hm...badhus måste ju vara värsta guldgruvan för skosamlare... eriksdahlsbadet i sthlm där måste de finnas högar med tjusiga skor haha : ) Kanske tipsa lilltjuven som snodde din stövlar om det.

Tess
2007-12-14 - 22:54:34

jag vill också ha ett par röda stövlar, men jag kan inte ha stövlar för skaften är på tok för stora för mina små vader. :/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: