GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fan..rent ut sagt

2007-12-05 | 23:22:43 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-3335

Näe..den här dagen alltså..Jösses!
Vissa dagar vill man bara aldrig ska ha börjat...eller att man fått chansen att vakna på rätt sida...För jag kan ju lättkonstatera att denna onsdag - onsdagen den 5:e december vaknade jag så inåthelvete jävla fel sida jag kunde.
Allt har varit fel..allt har krånglat..självhatet spyr sin sura galla över mig konstant.
Skrivaren har vägrat samarbeta..trots att jag väler kantlös utskrift utan några marginaler kapar skrivaren stora delar av texten på det presentkort jag helst skulle ha lämnat 100 stycken av igår..
Jag försöker få ihop 4 stycken per A4 och om jag haft tur har jag fått 1 användbart just nu per utskrift...
Och som om det inte räckte så gick min nya skärmaskin sönder!
Det gick inte skära helt plötsligt..kniven satt som berget för att sedan bara falla sönder i bitar och en yttepytteliten bit studsade i pannan på mig och sedan ut i evigheten....FAN!
...
Dessutom har jag fått en finne under näsan.

146310-3336

(foto: jag själv)
Kommentera 5 st

Kommentarer
Annika
2007-12-05 - 23:27:36

men vännen min...ta det lungt. gå en promenad och samla tankarna lite. sen gör du ett nytt försök. o om det inte vill funka då så hoppa på skrivaren och släng skärmaskinen i väggen!(våld löser allt =P)

zara
2007-12-05 - 23:48:02

ibland går allt åt helvete, jag har(ganska offta) sånna dagr...det är jobbigt men man får försöka fokusera på det positiva..Jag brukar tänka på min M

Pernilla
2007-12-05 - 23:50:12

Naw Anna! Har sett fler bloggare som haft en skitonsdag...onsdagen från helvetet? ;)

Vi får hoppas att du får sova gott och vakna till en betydligt trevligare torsdag :)

Kram

Annika
2007-12-05 - 23:55:01

vd är det du ska göra i stockholm?

Annika
2007-12-06 - 00:03:23

fan vad najs =)nått genom bloggen eller?
okej jag ska kolla indiska


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: