GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

just do it

2007-08-06 | 22:12:54 | Egocentrerat&Vardagligt

Är riktigt imponerad av mig själv ikväll..
Efter att ha gnällt här i bloggen om hur fet jag är och grämt mig över spegelbilden så liksom skällde jag på mig själv " ja men gör något åt det då gnällspik"..
Så sagt och gjort - jag bad Stefan skjutsa upp mig till berget och i väldigt värme sprang jag 3,5 kilometer.
Ingen jätterunda, men svetten rann överallt och jag har ju redan gått 6 km idag.

Väl hemma igen tog jag en sval svalkande dusch och sedan var det mys i soffan med ett dubbelavsnitt Frasier, vattenmelon, kex utan transfetter och lite god Brieost. MUMS!

Imorgon är det åter dags för en Stockholmstripp - Woohoo!!
Det är jag , Stefan min bror och hans flickvän som med ett X200 runt lunchtid imorgon far iväg mot huvudstaden.
På kvällen väntar Nine Inch Nailskonsert och vi ska, tack vare mamma, bo på Scandic Malmen vid Medborgarplatsen!
Så - konsert + hotell+ huvudstaden + hotellfrukost med stora förhoppningar om fint väder och i alla fall en gnutta shopping...

Jag ska i alla fall gå till
* Urban Outfitters
*Topshop/SOUK
*Perlehuset
*Gallerian - fettfri yoghurtglass
*Monki
*Weekday/Cheap Monday

Lite bilder ifrån senaste Stockholmstrippen - två veckor sen cirka...

146310-2029

I ♥ Stockholm
Kommentera 14 st

Kommentarer
Lottis
2007-08-06 - 22:22:42

Åh, Stockholm... jag vill oxå! Fast nu är det spara som gäller om vi ska åka utomlands... Inga "onödiga" tripper här inte... Men du, måste bara säga det, beröm och inspiration ska fram till den som äras bör. Var ute på världens skönaste båttur igår kväll i solgasset, och helt plötsligt när vi hade åkt en stund kom jag på mig själv att tänka i bilder... Alltså, olika motiv och objekt att fota. Ett näckrosblad låg och flöt i vattnet med en liten vattenbubbla balanserande på själv bladet bl a, och åh, vad jag önskade att jag så bara hade haft mobilen med och kunnat fota det... Det måste vara dina underbara bilder som inspirerar :-) Mera bilder till folket :-) Kram på dig! PS. Duktig du är som både springer och promenerar :-) DS.

amelie
2007-08-06 - 22:41:56

vi ska snart dit!:)

Anonym
2007-08-06 - 22:42:33

aah vad kul me sthlmstripp ;)får hålla utkik då!

Anonym
2007-08-06 - 22:54:27

Ja sjukt fina låtar.
Vad söt du är sötnos
Kraam

Sandie
2007-08-06 - 22:55:37

Duktigt tränat och fina bilder...Tack för komplimangen men du har inte så mycket på att vara avis på...LOVAR... enjoy your own body ;) krama

elin
2007-08-06 - 23:21:45

varför finner jag inte den tröjan på h&m här hemma? förstår ingenting :(

Knutte
2007-08-06 - 23:56:32

Hehe jo, föräldrarna är det inget problem med, mest att grannarna ser och att det går folk utanför, bor granne med en åker också, så förr var där aldrig folk, men nu har det börjat byggas, så nu är det mycket folk :/
Kram

Lotta
2007-08-07 - 07:54:19

DS9 = en serie från Star Trek på typ nio säsonger eller nåt =)
Nörderi på hög nivå alltså! Ha så skoj i hufvudstaden.

Anonym
2007-08-07 - 07:55:23

Godmorgon! Man får tacka för komplimangen :) Jobbet gick hufsat snabbt i går kvälls. Så underbart väder att vakna till, skall bara sitta och slappa här en timmes tiden sen ta mig ner till stan och strössa runt och sen sola på gården så man kan förbättre bränan litta....Ha en bra dag så hörs vi av..kram

Nadja
2007-08-07 - 08:00:28

Hoppas ni får de super kul. Och tack för den söta kommentaren i min blogg :D

Charlotte
2007-08-07 - 08:01:40

Tack. Hoppas jag också men tror inte de löser sig :/

Matilda
2007-08-07 - 08:49:13

hehe :) jag ska med snart til stockholm ! hoppas du hittar mycket fint ! kram

~Johanna~
2007-08-07 - 22:47:15

Den där glassen ser farligt god ut! ;)

Elin
2007-08-26 - 17:02:36

Du är helt sjukt duktig på att ta bilder!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: