GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Grå

2007-08-25 | 19:04:22 | Outfits och Garderoben

Känner mig väldigt tråkig och glåmig och dallrig och fet och bara blä idag. ( vilket bilderna ju bara är bevis på..)
Varenda smalis på stan ger mig komplex och impulsen att gå med i Viktklubb på stört...
Men jag orkar inte..så jag ska strax göra iordning mozarella och soltorkade tomater och lite brödbitar och te och titta på nån bra film..

146310-2155

Har haft på mig två olika skor idag..dock inte samtidigt..
Mamma kom förbi vid kl 11 och vi gick på stan en stund - jippo på Torget där "starkaste mannen" skulle koras och testosteronet flödade bland alla bu/hejarop.
Jag och mamma strosade i affärer.
Ombyte från kilklackar till flipflops skedde när vi skulle ta en promenad och under promenaden gjorde sig min förkylning påmind genom att kancka i huvudet.
Mamma bjöd på lunchfika vid vattnet i form av te, ostfralla och en liten neg...ehh chokladboll ( fan jag vänjer mig aldrig vid denna politiska korrekthet vad gäller ett visst bakverk..).
Därefter handlade vi lite på Ica - jag ett nummer av Damernas Värld och lite ditt och datt.
DV är en tidning jag alltid älskat. Det är det första glossiga magazine jag kom i kontakt med med å mamma alltid köpte det under åttio - nittiotalet och det är nog den tidning som gjort mig till den tidningsoholic jag är idag.

Följde med mammi hem en sväng och fick mig en Tequila Rose, gick hem och mådde dåligt, men blev snabbt lullig ty jag fick det sista i likörflaksan med mig hem..hehe..
*HickHick*
Kommentera 17 st

Kommentarer
M
2007-08-25 - 19:14:07

svar; jaha kanske ksa pröva den då ;)

donnasandra
2007-08-25 - 19:21:03

Har utmanat dig i min blogg! :-)

~Johanna~
2007-08-25 - 19:23:23

Du är allt annat än tråkig och fet!
Du är såå fin så :) Gillar skorna du har på dig jättemycket :)

sanna
2007-08-25 - 19:25:10

fina skor!
ha en bra kväll!

Maja
2007-08-25 - 19:28:47

Söt, ta det lite lugnt med rosorna där! ;) Jag tyckte inte bilderna visade hur du eg. känner dig. Bilden gör dig ingen rättvisa, skulle man kunna säga så där omvänt. ;) Samma här, stor buk, känslostormar värre än de vindarna som viner där ute. Tre ombyten av toppar, två av skor, två av ytterkläder, samma byxor hela vägen. Nu ska jag dränka mig i vin. :)

Emelie
2007-08-25 - 19:41:36

Låter som en mysig dag! Förutom din pigga syn på dej själv =) Alla har vi dagar då vi känner att allt är SKIT med utseendet. Tur att dom går över... Hoppas du får en trevlig lördagskväll! Kramelikram!

Nettan
2007-08-25 - 19:45:11

Du är super fin på alla vis :) kramisar i massor

Kitty
2007-08-25 - 20:02:25

Tycker att du är fin!

Alexandra
2007-08-25 - 20:04:48

Du är ju inte alls fet! Jag tycker du är fin!
Jag säger också neg. boll haha ;) kommer aldrig vänja mig av med det. De sålde sånna i cafet när jag gick på högstadiet, och min lärare som är neger brukade stå där, och jag brukade säga att jag vill ha en negerboll till honom .. kom alltid på det efteråt .. :P

Christine
2007-08-25 - 20:15:13

Kan inte förstå varför du tycker så. Du är ju hur fin som helst! Och tråkig är du verkligen inte! Annars hade jag ju inte läst din trevliga och charmig blogg ;-)
Men jag kan förstå ATT du känner så. Är själv inne i en självkritisk period. :-/ men det går ju över... nån gång.

Sweetheart
2007-08-25 - 20:15:46

Usach då, hoppas satt du känenr dig lite bättre nu, både gällande utseende och förkylningen! För du är ju så söt stumpan, inte ska du ha komplex för något! Förkylningen däremot måste du nog låta gå.. Brukar inte vara mycket att göra där.. Men te hjälper ju alltid, och choklad ;)
Kramar!

caroline
2007-08-25 - 20:19:01

ohh vad gött :D
haha^^
hoppas du får en skön kväll.

Mathilda
2007-08-25 - 20:35:30

Nice shoes ;)

Annah
2007-08-25 - 22:06:45

Vilken söt topp! Vart köpt?
Hmm det var något mera jag skulle säga... Hmmm...
Jo just ja skulle säga att du inte är ensam om att vara tidningsoholic :), jag vet inte riktigt hur många tidningar jag prenumererar på nu. Det kommer nya jämt :s Haha men det finns inget bättre eller jo det kanske det gör. Men ja ett nytt nr av en tidning i brevlådan är lycka :D.

Sanna
2007-08-26 - 08:49:19

Lika snygg som alltid darling :)
Toppen är helt underbar med ringningen i ryggen och den där supersöta rosetten.
you look great :D
Kramkram!

Mrs Harajuku
2007-08-26 - 09:25:03

Min fina, underbara vän! Låter som om du haft en bra dag, förkylningen till trots!
Du vet hur fin jag tycker att du är; alla har vi dagar/perioder då vi känner oss som skit, men de går över! Tricket sådana dagar är att bara ha sköna kläder så man slipper allt som känns trångt och jävligt. Det brukar funka lite i alla fall!
Kramar i massor från frugan!

leopardia
2007-08-26 - 10:02:57

"do you now why they call them neger balls?
caus' they taste so nice"
pöss


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: