GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Festlig Fredags Street Style

2007-08-31 | 09:10:22 | Outfits och Garderoben

Hmm, hade tänkt vara hurtig och ta min första spring/joggingtur sedan onsdagen förra veckan och sen förkylningen satte P för just sådana aktiviteter...
Men det känns aningen grusigt i halsen fortfarande och slemmigt när jag hostar..
Så det kanske är lika bra att jag inte känner några symptom alls innan jag sätter igång med det...
Får bli långpromenad idag...igen...
Tråkigt utan mamma som sällskap...Kan hon inte ta och komma hem ifrån New York nån gång??
Med fina presenter till mig?
hihi...

Jahapp, fredag idag då...inga planer what so ever.
Kanske att vi skulle till Skövde och gå på bio.
Kanske
att vi skulle gå ut och äta..
Kanske
vi hyr en rulle och frossar godis...
Kanske ingenting.
Kanske att jag skulle ta och "råka" köpa en flaska Tequila Rose....

Vad har ni för fredagsplaner?

Dagens Street Stylertjej
har dock en skoldag framför sig först innan riktiga fredagsplanerna kan ta vid..

146310-2188


( Foto, ilustration, layout: Jag själv)

" Martina" är student vid Beckmans Modelinje och har på sig:

* Klänning med  paljettstenar, Egensydd
* Väska, Fendi
* Strumpor, Åhléns
* Skärp, Vero Moda
* Pumps, H&M
* Armband, Glitter
Kommentera 18 st

Kommentarer
Åsa.S
2007-08-31 - 09:17:38

Nu har jag packat ner den snygga tunikan, den kommer att sitta fint i Turkiet!
Ha det gott!

Carro
2007-08-31 - 09:21:24

Kom till Timrå och gå en promenad med mig så jag slipper gå ensam också =p

Nettan
2007-08-31 - 09:22:58

Vi har inga planer alls här :) det är mysfredag kväll här iaf. Jag får min mans böcker i kväll också "jag nöjd å glad" kram på dig

Guldregn
2007-08-31 - 09:35:15

Fin streetstyle som alltid =). Idag ska jag först luncha med en kompis, sen ska jag hem till en annan kompis ikväll och hitta på nåt skoj. Fullt upp med andra ord =). Hoppas du får en fin dag tjejen! Massa kramar!

donnasandra
2007-08-31 - 09:46:13

Fint! Hoppas du hittar något trevlig fredagsnöje! Jag ska till skolan sen har jag inte heller några planer :-) Kram!

Anna Lindahl
2007-08-31 - 09:59:31

ja verkligen fin streetstyle:) Dagens planer är fika med vänner eft jobbet och sen hem o bara mysssssa med nån film, baka pizza, lite rosé vin t det kanske o varför inte slå t med en kladdkaka o masssssssa grädde.
Anna!!! Jag har fått nytt jobb:) Måste gå in o läsa mitt inlägg..hhihihi...e så glad, imon skall jag fira med masssssa drinkar kan jag lova..
Jag vill oxå mammsen din skall komma hem o få se vad hon har med sig ju :) spännande..Hoppas du blir bättre så fort det bara går...STOR KRAM till söta ANNA/A L

Sofia
2007-08-31 - 09:59:33

Vill också ut och springa men är genomförkyld sen i måndags. När går skiten över? =)

Camilla
2007-08-31 - 10:36:06

Snygg steetstyle!
Planerna för dagen är väl att packa det sista och sedan bara ta det så lugnt som det bara går. =) Åker till Mallorca i natt. Ska bli så skönt!
Hoppas att du kommer på något roligt att göra idag!
*kram kram*

Kim
2007-08-31 - 10:52:54

smyg köp en flaska! ;) hihi

Sassy
2007-08-31 - 10:54:32

Jag ska tillbringa största delen av helgen på jobbet... MEN, bäst av allt, min pojke kommer hem idag!
kram

ronnie
2007-08-31 - 11:00:44

jag røstar på att du køper den rosa lena ljuvliga rusdrycken och njter
sjælv ska jag jobba jobba jobba...
kanske en øl efter jobbet =P

Jen
2007-08-31 - 11:14:22

Åh jätte fin outfit
Martina har :)

Mrs Harajuku
2007-08-31 - 11:19:31

Snygg dagens streetstylebild som vanligt! :)
Du gör rätt i att inte anstränga dig för mycker, risken är bara att du överanstränger dig och får tillbaka förkylningen!
Jag ska mysa med en kompis som fått bar idag och sedan ikväll ska jag mysa med Vovven; äta choklad och göra manikyr på klorna. Maken är ju och fjällvandrar den här helgen!
Kram gumman!

Sweetheart
2007-08-31 - 11:33:02

Kika på lite film och frossa i godis låter som perfekt fredagssysselsättning :) Själv jobbar jag till 23, och efter det så ska jag göra ett nytt försök med att återuppliva min stackars burk :(
Men lite godis får det allt bli! :)
Imorgon väntar shopping, hoppas på att hitta skorna jag drömmer om just nu hehe.
Hoppas du får en kanonhelg och att du blir frisk snart!
Puss!

Jessica
2007-08-31 - 12:43:29

Jag kommer sakna såna sär outfits med pumps snart blir de för kallt, jag hoppas att dina bilder inte kommer följa årstiderna så man kan fortsätta drömma om sandaler i din blogg.
Pöss påre!

Sanna
2007-08-31 - 13:16:13

Fredagsplanerna är få, men kommer säkerligen sluta med att vi lagar någon smaskig mat och sedan somnar i soffan framför en allt för dålig film.
men är det inte underbart ibland:)? hiih
Jag vill med gå på bio :D
KramKram*

Meetarsenal
2007-12-23 - 23:30:40

Hi, very nice site!
Good luck!

Nicklashilde
2009-05-19 - 11:49:46

Great site


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: