GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En soft slö dag eller slö soft dag?

2007-08-22 | 15:24:34 |

Uuhh något känns bara fel med den här dagen..motiviationen,humöret,andan,viljan...allt.
Som om den grå himlen nästlat sig in i alla känselspröt..suck..

Idag känner jag mig bara helt kass och orolig.

Tog en väldigt lugn förmiddag med lite pyssel, lite pill och 25 minuter i soalriet.
Efter det kom en mindre panikattack och efter en sådan är man ganska så matt...
Har tagit en långpromenad och nu orkar jag ingenting...

Kanske bara tillåta mig att vara nere resten av dagen ...låta oron ebba ut..rida ut stormen..

men med en smoothie och bra läsning under tiden.

146310-2129

( Foto : Jag själv)
Kommentera 21 st

Kommentarer
leopardia
2007-08-22 - 15:40:17

mm, jag ska nog oxå ta och göra mig en smoothie. fick amerikanska blåbär av pappa, så de får nog åka i. läste att blåbär är bra mot alla åldersgrejer, så varför inte, jag vill inte bli mer senil än jag redan är...
kanske tom ska härmas extra mycket och bläddra i samma bok, eller ja, en likadan...
puss och kram

Åsa
2007-08-22 - 15:46:06

Sådana här dagar är gjorda för soffan :)
kram kram

donnasandra
2007-08-22 - 16:03:13

Hoppas du känner dig bättre snart! Kramar!

Jen
2007-08-22 - 16:09:14

Gumman. Vissa dagar är ju för j..... det är nog bara att försöka ta det lugt och inte sätta några krav. I alla fall inte mer än man klarar av. Hoppas att det blir bättre snart :) Kram

Annah
2007-08-22 - 16:20:10

Usch panikattacker är riktigt jobbiga. Hade en rejäl igår natt, man blir verkligen helt slut efter. Så jag tycker du ska spendera din dag med att göra ingenting. Det brukar behövas! Hoppas du känner dej bättre nu. Kramar i massa!

~Johanna~
2007-08-22 - 16:27:06

Man behöver såna dagar också ibland.. I morgon känns allt nog mkt bättre :)

Matilda
2007-08-22 - 17:04:19

hoppas du känner dej bättre snarast ! ÅKER TILL STHLM ÖVER HELGEN
e tbx på söndag ha de bra kramar !

L I S A
2007-08-22 - 17:04:43

Det behöver man ibland :]

Lida
2007-08-22 - 17:09:50

Ibland är det så. Slappa heöla dagen. det brukar hjälpa:)

elin
2007-08-22 - 17:48:23

jag vill också ha en hel softdag. haha, det låter som om jag inte har varit ledig på flera år

Mrs Harajuku
2007-08-22 - 17:49:58

Älskade underbara fantastiska du! Så skönt att ha hittat en vän som vet vad panikångestattacker innebär! Ibland tror jag att jag är helt ensam om det. Har dock inte haft någon sen vi gifte oss och jag tänkte att vigseln skulle få vara ett vattenmärke för det liksom, inga som fru. Hoppas det håller!
Lyssna på ditt inre idag och gör det som känns rätt! Tog upp en Yogi Tea-påse (det står alltid visdomsord på lappen på varje påse) idag där det stod att läsa: "Be proud of who you are". Då tänkte jag på dig, min fina vän! Hör av dig om jag kan göra något för dig!
Massa kramar!

Anonym
2007-08-22 - 18:39:42

Usch hatar när man mår så

Alexandra
2007-08-22 - 18:42:30

Tack så mkt! Är jättestolt att jag fixade ett MVG helt själv .. naturkunskap har aldrig varit mitt ämne ;)
Hoppas du känner dig bättre snart! Sånna dagar är aldrig roliga!

Alexandra
2007-08-22 - 18:42:37

Tack så mkt! Är jättestolt att jag fixade ett MVG helt själv .. naturkunskap har aldrig varit mitt ämne ;)
Hoppas du känner dig bättre snart! Sånna dagar är aldrig roliga!

ulrika
2007-08-22 - 18:47:47

Är den bra läsning?

Bella
2007-08-22 - 18:49:46

Hejhej! Upp med humöret =) Smoothien ser jättegod ut.
Jag mår bra, är glag och allmänt knäpp enligt mina kompisar... Men vad ska man göra =p
Kramis

Erika
2007-08-22 - 18:51:11

*Kramar om*
Hoppas att du mår bättre snart. Panikångest är verkligen inget kul. Jag fick det under en period i mitt liv när jag på grund av vissa omständigheter inte mådde bra alls. Det är så jäkligt jobbigt!
Men på senare år så har de försvunnit, jag har inte haft några sedan jag kom ut ur den situation jag befann mig i då. Det är jag tacksam över.
Tänker på dig och kram igen!

agnes
2007-08-22 - 18:53:06

Vissa dagar känner man sig bara helt slut, jag började skolan idag som jag inte var så jättepigg på, så jag har vart lite trött och småsur hela dagen antar jag.. haha...
Känslan oro har jag känt av jättemycket i mitt liv,
när jag var liten så grät jag för det mesta, inte det att jag var
mesig ( kanske jag var men ändå) utan mest att jag var så rädd, ibladn kändes det som om allt bara skulle försvinna, att livet var en dröm.
Jag har oro nu med ibland, till exempel när jag sover ibland så har jag en jätteläskig dröm eller vad det är, när allt bara snurrar, och när jag var sjuk så förstäkes den drömmen så mycket så jag hade ggått in till mamma och pappa och sagt att HUSET VÄLTER, haha...det var lite smått roligt tycker jag allt.
oj, va öångt jag skrev :) haha..
Hoppas allt blir bättre i alla fall.
Massa kramar till Snälla Anna!

Caroline
2007-08-22 - 18:59:11

intressant bok det verkar vara :)
mm va mumsigt m smoothie !
va ere för skillnad på det o milkshake :S?
har aldri fattat :P

ronnie
2007-08-22 - 21:10:13

åh jag kan laga bästa ta bort ångest medicinin åt dig strawberry daquiri vetja...det lugnar ju iallfall nerverna på rikigt...
frusna jordgubbar ett par frusna hallon, lime, grenadine vaniljsocker och vit rom...

Annah
2007-08-22 - 22:10:46

Haha jaa det vill jag, nyfiken i en strut ja :D
Hmm ska försöka komma på några frågor, lite för tomt på fantasi nu :)
Idag mås det bra, lite kallt bara. Suttit ute och fryst några timmar med kompisar. Skönt att hösten äntligen kommer :D.
Hur mår du nu? Bättre hoppas jag!
KRAM!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: